פריויו

מכבי תל אביב הגיעה הערב (שבת) לאיצטדיון סמי עופר והתארחה אצל מכבי חיפה למשחק מסקרן במסגרת המחזור ה-6 של ליגת ONE ZERO.

הצהובים הגיעו להתמודדות מהמקום הראשון בטבלה לאחר שהשיגו 4 ניצחונות מ-5 המשחקים הראשונים וביתרון של נקודה אחת על פני חיפה. המאמן ולדימיר איביץ' בחר לפתוח עם ערן זהבי בחוד, כאשר ג'ורג'ה יובאנוביץ' פתח את המשחק על הספסל, כמו גם אוסקר גלוך, ששיחק באמצע השבוע במדי הנבחרת הצעירה שהעפילה לאליפות אירופה.

החוליה האחורית של מכבי כללה את אנדרה ג'ראלדש, שרן ייני, שחר פיבן, אנריק סבוריט ואופיר דוידזאדה, כאשר ניר ביטון נותר מחוץ לסגל. את הקישור הרכיבו דן גלזר, דור פרץ, אייל גולסה וגבי קניקובסקי.

מחצית ראשונה

ההזדמנות הראשונה במשחק היתה שייכת למכבי אחרי שכדור של דוידזאדה חדר לרחבה והוסט לעבר קניקובסקי. הקשר בעט במהירות בשמאל ממצב קורץ אבל פיספס את המסגרת במעט. הדקות הבאות היו שקולות כאשר שתי הקבוצות מתקשות לייצר איומים ליד השערים. בדקה ה-26 שרי איים על השער עם בעיטה חזקה מ-20 מטרים אבל פגע רק במשקוף.

7 דקות לאחר מכן מכבי הגיעה להזדמנות נהדרת אחרי תרגיל קרן בסיומו פרץ ניצב כ-8 מטרים מהשער אבל הכדור שלו פגע בשחקן הגנה בדרך לשער. 2 דקות לאחר מכן גם חיפה הגיע למצב קורץ מאוד בתוך הרחבה אחרי שרוחב של חזיזה מצא את פיירו אבל הצלה גדולה של פרץ מנעה שער.

חיפה התעוררה לקראת היציאה למחצית וגם הגיעה להזדמנויות מסוכנות ליד השער אבל בעיטות של אצילי לא מצאו את המסגרת. בדקה ה-42 כדור עומק טוב של זהבי מצא את קניקובסקי באחד על אחד מול כהן אך השוער לקח ובכל מקרה דגל לנבדל גבולי הונף. 0:0 במחצית.

מחצית שנייה

עם פתיחת המחצית איביץ' ביצע חילוף ראשון כאשר ואן אובריים נכנס במקום גולסה. בדקה ה-55 חיפה הגיעה להזדמנות לאחר כדור קרן, נגיחה של גולדברג חלפה מעל המשקוף. שתי דקות לאחר מכן גם מכבי סיכנה את השער לאחר קרן, הפעם ייני הסיט כדור על פי השער אבל פרץ נגח החוצה מטווח קרוב.

בדקה ה-65 איביץ' המשיך לרענן את השורות וביצע חילוף כפול כאשר הכניס את יובאנוביץ' ופארפה במקום זהבי וגלזר. דקה לאחר מכן חיפה חטפה כדור בחלק המגרש של מכבי במהלך שהסתיים עם בעיטה של אבו פאני ממרחק אבל פרץ היה עירני.

ההזדמנות הבאה היתה שייכת ליובאנוביץ' שבדקה ה-74 קיבל כדור חופשי כ-25 מטרים מהשער, סובב מעל החומה אבל גם מעל השער. 3 דקות לאחר מכן חיפה יצאה למתפרצת מהירה בסיומה דוד הגיע לאחד על אחד מול פרץ אבל השוער עצר אותו ומנע שער. בדקה ה-82 גם מכבי כמעט כבשה אחרי שגויגאגון השתחרר ברחבה ושלח כדור מסוכן על פי השער שהוסט החוצה. דקה לאחר מכן פיבן נגח כדור קרן ממצב קורץ אבל פיספס את המסגרת במעט. מיד לאחר מכן אוסקר גלוך נכנס למשחק במקום גבי קניקובסקי.

בדקה ה-84 חיפה הצליחה להשיג שער. מוחמד חטף כדור בחלק המגרש של מכבי, מצא את דין דוד חופשי ברחבה והחלוץ גילגל לבד מול פרץ לרשת. 0:1 לחיפה. בתוך תוספת הזמן חיפה יצאה למתפרצת ושוב דוד נשלח לעומק וסיים עם נגיעה מול פרץ. 0:2 לחיפה בסיום.