מכבי תל אביב סיימה היום (שבת) ב-1:1 את משחק הבית מול נס ציונה במסגרת המחזור ה-11 של ליגת ONE ZERO. בסיום המאמן ולדימיר איביץ', שהיה מורחק במשחק זה וישב מהיציע, דיבר במסיבת עיתונאים לסיכום המשחק.

"מבחינת תוצאה אני מאוכזב, לא ציפינו לזה", אמר איביץ', "אני לא יודע כמה הזמנויות יצרנו, במחצית הראשונה יכולנו להבקיע פמיים, לאחר שנותרנו עם שחקן יותר אסור לספוג שער כפי שספגנו, זו טעות. זה קשה אבל זה הכדורגל, כשאתה לא מבקיע את ההזדמנויות שלך וכשאין קצב, במיוחד במחצית השנייה. קצב איטי זה משהו שאנחנו צריכים לשפר, לשחק מהר יותר ועם תנועה, אנחנו עובדים על זה ומנסים לתקן. כל מי שראה את המשחק ראה את ההזדמנויות".

"אנחנו צריכים לעבוד קשה כדי לתקן את הטעויות שלנו", הוסיף איביץ' לקראת הפועל י-ם ביום שלישי, "מחכה לנו משחק קשה ואנחנו צריכים למצוא את ההרכב הטוב ביותר שיכול להגיב ולהחזיר לנו ביטחון".

כשנשאל על שינוי מערך אפשרי ענה: "לדעתי בשני משחקים יצרנו המון מצבים והחמצנו, אני לא חושב שהבעיה היא השיטה. עם ההזדמנויות שהיו לנו בב"ש היינו יכולים להבקיע שני שערים בעשר הדקות הראשונות. ברור שאני חושב על השיטה, מה אפשר לשפר אבל כשאתה יוצר 4-5 מצבים במשחק הקודם והיום 15-20 מצבים אני לא חושב שהשיטה היא הבעיה".

על הדרך לשיפור התוצאה האחרונות אמר: "אנחנו חושבים על זה ואיך להגיב אחרי המשחקים האלה. לכל קבוצה בעולם יש רגעים רעים ומשחקים רעים. זה כדורגל, אי אש לנצח 0:5 בכל משחק. זה משהו שנורמלי בכדורגל אבל קבוצות גדולות, ואנחנו קבוצה גדולה, חייבות להגיב".