מכבי ׳שחר׳ פגשה את הפועל רמת גן במסגרת המחזור ה-12 של ליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו למפגש מהמקום ה-6 בטבלה כשהפער מהפסגה עמד על חמש נקודות. מנגד היריבה הגיעה למפגש מהמקום ה-12 בטבלה. מאמן הקבוצה, דדי בן דיין, ביצע מספר שינויים בהרכב הקבוצה ממשחק הליגה האחרון. מוחמד טאהא פתח בכף ימין, יונתן פז במרכז השדה ויקיר זילברמן בחוד.

הרכב הקבוצה: רועי עמדי, עילאי תומר, אדיר קורדובה, עלי חטיב (מיכאל מרנשטיין – 62), ענבר נידם (עומרי ג׳רפי – 64), רוי נאוי, מוחמד טאהא, יונתן פז, בר לין (אורי הלוי – 62), אוראל באייה (עידו מזרחי – 36) ויקיר זילברמן (אגם חנון – 76).

מחצית ראשונה
הצהובים פתחו את המשחק בצורה טובה יותר והגיעו אל המצב הראשון במשחק בדקה ה-5. כדור קרן קצר שהורם לרחבה הורחק על ידי הגנת רמת גן, אוראל באייה השתלט ובעט מחוץ לרחבה, אך הכדור הלך מחוץ למסגרת השער.

בדקה ה-10 שוב מכבי איימה על השער. בר לין הרים כדור טוב אל הרחבה ויקיר זילברמן נגח את הכדור מעל השער.

בדקה ה-12 לין קיבל את הכדור במרכז, התקדם מעט ושחרר בעיטה מחוץ לרחבה שהלכה אל המסגרת, עמית רייף, הצליח להדוף את הכדור ולמנוע שער בטוח.

לאחר ההתקפה של הצהובים רמת גן יצאה למתפרצת שהסתיימה בבעיטה אלכסונית של מור סמן טוב, הכדור הלך החוצה.

בדקה ה-20 של המשחק מכבי עלתה ליתרון. אוראל באייה נשלח בכדור עומק אל תוך הרחבה, הוא בעט אל הפינה הרחוקה, רייף הדף ובר לין הגיע ראשון אל הריבאונד ובעט את הכדור פנימה. 0:1 למכבי.

בדקה ה-21 זה כבר 0:2 למכבי. יונתן פז שחרר בעיטה טובה מחוץ לרחבה, ריף הדף ויקיר זילברמן הגיע ראשון אל הכדור לגלגל אותו פנימה.

בדקה ה-23 הפועל רמת גן צימקה את התוצאה ל-2:1. שופט המשחק שרק לכדור עונשין מ-11 מטרים לזכות רמת גן לאחר נגיעת יד ברחבה. ניב הובר בעט את הפנדל פנימה.

למרות השער המצמק מיד לאחר מכן הצהובים חזרו ליתרון של שני שערים. בדקה ה-24 רוי נאוי מסר את הכדור לאגף הימני, מוחמד טאהא הרים את כדור מדויק אל הרחבה וזילברמן המשיך בנגיחה פנימה. 1:3 למכבי וצמד לזילברמן.

מחצית שניה
גם המחצית השניה נפתחה עם הזדמנות של מכבי. בדקה ה-49 לין בעט מהקצה השמאלי של הרחבה, הכדור חלף מטר מהקורה והחוצה.

בדקה ה-50 הצהובים כבשו את השער הרביעי. עידו מזרחי מצא בכדור עומק את רוי נאוי, הקשר לא התבלבל וממצב טוב בעט את הכדור פנימה. 1:4 למכבי.

בדקה ה-59 רמת גן איימה על השער. בעיטה מרחוק שהלכה אל המסגרת נהדפה על ידי רועי עמדי שמנע שער בטוח.

בדקה ה-67 עילאי תומר קיבל את הכדור מחוץ לרחבה, הבעיטה שלו הלכה מעל השער.

בדקה ה-83 מכבי כמעט וכבשה שער נוסף. אורי הלוי, שנכנס כמחליף, נשלח בכדור עומק אל תוך הרחבה, הוא בעט כדור אלכסוני שכבר חלף על פני השוער אך הכדור פגש את הקורה. עד הסיום התוצאה נשארה 1:4 למכבי ת״א.