אחרי פגרה ארוכה בעקבות המונדיאל מכבי חוזרת לדשא. הצהובים ייפגשו את הפועל ירושלים למשחק על מקומות 7-8 בגביע הטוטו (רביעי, 20:00) ויממה לפני דיבר הערב המאמן ולדימיר איביץ' במסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות באיצטדיון בלומפילד. 

תחילה נשאל איביץ' האם יש לו פייבוריטית במונדיאל שמתרחש בימים אלה וענה: "אני עוקב אחרי הטורניר, יש הרבה קבוצות טובות. בכל מקום בעולם משחקים כדורגל, השחקנים משחקים כדורגל טוב, ממאנים עושים עבודה טובה. הופתענו ממה שקרה עם קבוצות כמו גרמניה, דנמרק, בלגיה. זה טוב לכדורגל. לגבי פייבוריטית, אני בעד פורטוגל, המאמן שם אימן אותי בעבר, יש לי קשר טוב איתו ואני מאחל לו לזכות בגביע".

על העבודה במהלך מחנה האימון סיפר המאמן: "עשינו את מה שרצינו, היו לנו תנאים מדהימים שם. מזג אוויר, יריבות, מלון, מגרשים. זה היה מושלם. אני לא זוכר הכנה כזו שלנו בקיץ, זה היה טוב מאוד אבל עכשיו צריך להראות את זה במשחקים".

על התרשמותו מהשחקנים במהלך התקופה הוסיף: "יש לנו 24 שחקנים, דיברתי על כך הרבה, לא קל לנהל מספר כזה של שחקנים במפעל אחד. האמנו שנהיה באירופה אבל זה לא קרה ונשארנו עם הרבה שחקנים. הם עובדים, מראים לי את היכולת שלהם בכל יום. אני מעריך את העבודה שלהם ואת המקצוענות שלהם. לא קל להשאיר מישהו מחוץ לסגל, לא קל להשאיר מישהו על הספסל, אבל זו העבודה שלי".

לאחר מכן נשאל המאמן על קו ההגנה של הקבוצה וענה: "הסגל הזה יכול לשחק עם 4 בהגנה. למה לא? אמרתי מההתחלה שזה תלוי בשחקנים, צריך להתאים להם את השיטה הטובה ביותר. רוב הזמן שיחקתי 3-3-4 אבל כרגע אני מאמין שיש לנו שחקנים לשיטה אחרת. יש לנו שני חלוצים טובים, חלוץ שלישי כמו דור תורג'מן שמראה יכולת טובה בכל יום. הוא ילחם איתם על המקום".

על התרומה של המחנה לשחקנים שהגיעו בשלב מאוחר יחסית של הקיץ סיפר איביץ': "הם לא עשו את מחנה הקיץ איתנו כי לא היו איתנו. אני מאמין שהם עשו מחנה טוב, עבדו קשה, שיחקו במשחקים, שיפרו את הכושר הפיזי ואת ההיבט הטקטי. אנחנו יודעים איזה מועדון אנחנו מייצגים ומה הציפיות. אנחנו צריכים להיות תמיד ברמה הכי גבוהה שלנו כדי לתת את המקסימום עבור המועדון. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק".

על מטרת המשחק הקרוב נגד הפועל ירושלים אמר הסרבי: "היו לנו שני משחקי הכנה, זה המשחק השלישי. נראה איך המצב של השחקנים שלהם ונבחר היום מי ישחק, מי יהיה בספסל ומי יהיה מחוץ לסגל. יש לנו משחק ביום ראשון בגביע ואנחנו רוצים להיות מוכנים".