מכבי תל אביב תשוב מחר לדשא לאחר פגרה ארוכה כשתפגוש את הפועל ירושלים במשחק במסגרת משחקי הדירוג של גביע הטוטו (רביעי, 20:00). לקראת ההתמודדות, קיימה הקבוצה מסיבת עיתונאים בה דיבר השוער דניאל טננבאום.

"עשינו מחנה אימון טוב מאוד, אנחנו מוכנים לשלב השני של העונה", אמר טננבאום, "באופן אישי אני מרגיש טוב, עשיתי אימונים טובים ויש לי תחושה שנעשה שלב שני טוב העונה".

על העבודה במהלך הפגרה והכושר של שחקני ההתקפה סיפר: "זה קצת מוזר, אף פעם לא היתה הפסקה כזו, אני לא זוכר דבר כזה. השחקנים טובים, באימונים אנחנו (השוערים) עושים להם עבודה קשה. אנחנו עם ההתקפה הכי טובה בליגה כרגע וזה מראה שאנחנו בכיוון הנכון".

על ההתמודדות שלו עם מעמדו בסגל אמר: "כל שחקן רוצה לשחק וגם אני. עכשיו המצב הוא שאני צריך לחכות, כשתהיה לי הזדמנות אני צריך להיות מוכן לתת את המקסימום שלי לקבוצה. אני מרגיש שמה שצריך לקרות קרה, יש דברים שלא תלויים בי, מה שתלוי בי זה להיות טוב באימון, להיות מוכן ומה שצריך לקרות איתי יקרה".

לאחר מכן סיפר גם על השפעת הפציעה שעבר:"אף פציעה לא מגיעה בזמן טוב, גם איתי. זה קשה מאוד, אתה מרגיש טוב ופתאום פצוע. הדבר הכי קשה לשחקן הוא שאתה רוצה לשחק ולהתאמן ואתה לא יכול לעשות את זה. עכשיו אני מרגיש מצוין ואני מוכן. אני מאה אחוז, אפילו מרגיש יותר בכושר ממה שהייתי".

על חשיבות המשחק אמר טננבאום: "לגבי מחר, זו הזדמנות לכולנו. תמיד ללבוש את המדים של מכבי זו הזדמנות. צריך להיות מוכן ואני מקווה שננצח".