מכבי חוזרת לדשא! אחרי פגרה ארוכה בעקבות משחקי המונדיאל ומחנה אימונים אינטנסיבי בטורקיה, מכבי תל אביב תשוב הערב (רביעי, 20:00) לפעילות כשתארח בבלומפילד את הפועל הפועל ירושלים למשחק על מקומות 7-8 במסגרת גביע הטוטו.

כזכור מכבי פתחה את הופעותיה במפעל זה במשחק מתמודדות אופ"א שנערך בפתיחת העונה. הצהובים פגשו את מכבי נתניה במשחק שהוכרע בדו קרב פנדלים לטובת היריבה וכעת יתייצבו מול הירושלמים להופעה האחרונה העונה במסגרת גביע הטוטו. 

מנגד, היריבה הופיעה בשלב הבתים של גביע הטוטו וסיימה במקום השני בבית שכלל את הפועל ת"א, בית"ר ירושלים, מ.ס אשדוד וסקציה נס ציונה. 

מכבי תגיע להתמודדות לאחר שקיימה שני משחקי הכנה מול יריבות מהליגה הראשונה בטורקיה במהלך מחנה האימונים. במשחק הראשון גברו שחקניו של ולדימיר איביץ' 1:2 על אנטליהספור ואילו במשחק השני ניצחו 3:6 את אדנה דמירספור. כעת, המפגש מול הירושלמים ייערך כשבאופק כבר ממתין למכבי משחק סיבוב ח' בגביע המדינה מול הפועל אום אל פאחם ביום ראשון (11/12, 20:00 בעכו). 

העונה הספיקה מכבי לפגוש את הפועל ירושלים פעם אחת במסגרת הליגה במשחק שנערך רק לפני כחודש (8/11). שערים של ג'ורג'ה יובאנוביץ', ערן זהבי ואייל גולסה העניקו לצהובים ניצחון 0:3 בטדי.