מכבי תל אביב יצאה למשחק חוץ באצטדיון בקרית שמונה במסגרת המחזור ה-16 בליגת ONE-ZERO במטרה להמשיך ברצף הניצחונות במשחק שינעל את שנת 2022 של הצהובים לעיני כ-3,200 אוהדים שעשו דרכם לצפון.

המאמן, ולאדן איביץ', עלה בהרכב שכלל את דניאל פרץ בשער, מאור קנדיל פתח בהגנה לצידם של שרן ייני, ניר ביטון, דריק לוקאסן ויוני כהן. בקישור שיחקו, דור פרץ, יחד עם גבי קניקובסקי ופארפה גויאגון. ובחוד ההתקפה ערן זהבי וג'ורג'ה יובאנוביץ'.

מחצית ראשונה

כבר בדקה ה-1 יובאנוביץ' כמעט וניצל ערבוביה ברחבה אבל הכדור שבעט מ-6 מטרים נהדף לקרן. התקפה אחת לאחר מכן ויונתן כהן כמעט וכבש את שערו הראשון במדים הצהובים מאז שחזר אבל כדור הרוחב של זהבי מצא אותו לא טוב והכדור ננעץ בקורה ויצא החוצה.

מכבי המשיכה עם הלחץ על שערו של ברטוקס וגם זהבי נכנס לרשימת השחקנים שניסתה למצוא את השוער לא מוכן. 10 דקות ראשונות בשליטה מוחלטת הסתיימה ב-9 איומים לשערו של ברטקוס, כשהאחרון היה קניקובסקי שמ-16 מטרים פספס את חיבורי הקורות.

בדקה ה-30 יובאנוביץ' סחט הצלה ענקית של ברטוקס אחרי שבעיטה שלו מ-16 מטרים לכיוון חיבורי הקורות מצאה את השוער בכושר מצויין מונע מקבוצתו לספוג.

בדקה ה-40, בניגוד לכל מהלך המשחק דווקא קריית שמונה הצליחה לעלות ליתרון משער של מוחמד שכר שהשתלט על כדור שהורחק לא טוב סמוך לרחבה והבעט לחיבורי הקורות של פרץ. 0:1 לקרית שמונה.

מחצית שנייה

מכבי פתחה את המחצית השנייה ללא שינויים בהרכב והמשיכה ללחוץ על שערו של ברטוקס למצוא את השיוויון המוקדם. אחרי ניסיון של זהבי שטען לעבירה עליו ברחבה שלא נשרקה, בדקה ה-55 התקפה של הצהובים שהסתיימה בכדור ארוך אליו הגיע קנדיל מצד ימין של הרחבה ובזינוק בישל ליובאנוביץ' שכבש מקרוב. מכבי איזנה ל-1:1!

בדקה ה-59 ערך איביץ' שני חילופים כשהכניס את אוסקר גלוך ואת מתן חוזז על חשבונם של יונתן כהן וגויאגון.

בהמשך יובאנוביץ' וזהבי היו קרובים לכבוש את השני של הצהובים אבל הכדורים שלהם חמקו מהקורה. בדקה ה-83 יובאנוביץ' כמעט וניצל השמטה של ברטקוס אבל השוער הצליח ברגע האחרון להרחיק לקרן. באותה הדקה הכניס איביץ' את דוידזאדה במקומו של מאור קנדיל.

חרף ניסיונות בלתי פוסקים של זהבי, יובאנוביץ' וגלוך למצוא את שער המהפך, הצהובים נקלעו ליום טוב של ברטוקס שמנע זאת מהם. בתוך תוספת זמן של 7 דקות ערכה מכבי את החילוף האחרון, כשערן זהבי יצא ואת מקומו תפס דור תורג'מן.