מכבי ׳שחר׳ פגשה את מכבי חיפה במסגרת המחזור ה-16 של ליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו למפגש מהמקום ה-4 בטבלה כאשר הירבה מנגד הגיעה למפגש מהמקום ה-1 בטבלה. מאמן הקבוצה, דדי בן דיין, ביצע שינוי יחיד בהרכב הקבוצה ממשחק הליגה האחרון, בר לין חזר אל ההרכב.

הרכב הקבוצה: תומר אלון, עילאי תומר, מיכאל מרנשטיין, אדיר קורדובה, עומרי ג׳רפי, רוי נאוי, מוחמד טאהא (עמית צור – 50), יונתן פז, בר לין, אוראל באייה (עידו מזרחי – 83) ואגם חנון (אילי בן חמו – 74).

מחצית ראשונה
עשר הדקות הראשונות של המשחק נפתחו בצורה שקולה יחסית. הצהובים הגיע למצב ראשון בדקה ה-10 כאשר רוי נאוי השתלט על הכדור מחוץ לרחבה והוא בעט אל המסגרת, הכדור היה חלש יחסית וניתאי גרייס קלט את הכדור.

בדקה ה-16 התקפה מסודרת של מכבי הסתיימה בבעיטה מסף הרחבה של יונתן פז, הכדור חלף סמוך לקורה והחוצה.

בדקה ה-21 חיפה איימה על השער. חמזה שיבלי קיבל את הכדור בצד השמאלי הוא סבעט כדור מסובב אל השער ותומר אלון קלט את הכדור.

בדקה ה-28 כדור קרן של בר לין הגיע אל ראשו של נאוי, הקשר נגח אל הפינה הרחוקה אך הכדור חלף מטר מהקורה והחוצה. שלוש דקות לאחר מכן לין איים בעצמו על השער, הוא בעט מחוץ לרחבה ושוב גרייס קלט.

בדקה ה-40 מכבי חיפה עלתה ליתרון. ליאם חרמש קיבל את הכדור מחוץ לרחבה בצד שמאל, הוא שחרר בעיטה אלכסונית שהלכה פנימה. 0:1 לחיפה.

בדקה ה-43 שוב לין איים על השער לזכות מכבי, הבעיטה שלו הייתה עוצמתית אל השער אך הכדור חלף סמוך לקורה והחוצה.

מחצית שניה
עם פתיחת המחצית השניה חיפה כבשה שער נוסף. בדקה ה-51 זיו בן שימול קיבל את הכדור בפינה הימנית של הרחבה, הוא בעט כדור אלכסוני שנכנס פנימה. 0:2 לחיפה.

בדקה ה-53 מכבי כמעט וצימקה את התוצאה. עמית צור, שנכנס כמחליף, נשלח בכדור עומק אל תוך הרחבה. הוא בעט אל המסגרת אך הכדור פגש את הקורה. 

בדקה ה-62 שוב צור נשלח בכדור עומק, הפעם הוא בעט כדור אלכסוני שחלף סנטימטרים מהקורה והחוצה.

בדקה ה-82 חיפה איימה על השער. כדור רוחב הגיע אל ירין לוי שבעט מסף הרחבה אל השער ואלון קלט.

בתוספת הזמן יונתן פז שחרר בעיטה חזקה מחוץ לרחבה שהלכה אל המסגרת אך הכדור נבלם על ידי מגן חיפה.