קבוצת הנוער של המועדון פגשה את נווה שאנן במסגרת סיבוב ח׳ של גביע המדינה. היריבה הגיעה למפגש מהמקום ה-11 בליגה ארצית צפון. מאמן הקבוצה, דדי בן דיין, ביצע שני שינויים בהרכב הקבוצה ממשחק הליגה האחרון. אוראל באייה חזר אל ההרכב הפותח ואגם חנון פתח בחוד.

הרכב הקבוצה: תומר אלון, עילאי תומר (מיכאל מרנשטיין, 56), אדיר קורדובה, עלי חטיב, ענבר נידם (עומרי ג׳רפי, 56), רוי נאוי, מוחמד טאהא, יונתן פז, אוראל באייה (עמית צור, 56), אורי עזו (עילאי בן חמו, 66) ואגם חנון (יקיר זילברמן, 46).

מחצית ראשונה
הצהובים פתחו את המשחק בסערה ועלו ליתרון כבר בדקה ה-4 של המשחק. יונתן פז הרים את הכדור לרחבה ואוראל באייה המשיך בנגיחה פנימה. 0:1 למכבי.

בדקה ה-22 קרן רחוקה של מכבי הגיע אל אורי עזו, הקשר כדרר ברחבה ובעט אל הרשת. 0:2 למכבי. שתי דקות לאחר מכן (24) פז נתן צ׳יפ מעל ההגנה שהגיע אל אדיר קורדובה, הבלם נגח אל רוחב השער ובאייה בעט מקרוב את הכדור פנימה. 0:3 למכבי.

בדקה ה-31 הגיע השער הרביעי. אורי עזו מצא את רוי נאוי על סף הרחבה, הקשר שחרר בעיטה שמצאה את הרשת. 0:4 למכבי. בדקה ה-33 מבכי קיבלה כדור עונשין מ-11 מטרים לאחר עבירה ברחבה על אוראל באייה. רוי נאוי בעט את הכדור פנימה. 0:5 למכבי.

בדקה ה-37 בעיטה חופשית של עלי חטיב מ-20 מטרים מצאה את הרשת. 0:6 למכבי.

מחצית שניה
בדקה ה-55 התקפה מסודרת של מכבי הסתיימה בכדור רוחב נהדר של עילאי תומר אל תוך הרחבה, באייה המשיך בנגיעה פנימה. 0:7 למכבי.

עד לסיום המשחק הצהובים שלטו במשחק באופן מוחלט וגם הגיעו למספר מצבים מול השער. התוצאה נשארה זהה, מכבי ניצחה 0:7 את נווה שאנן ובכך העפילה לשמינית גמר גביע המדינה.