אחרי הניצחון על הפועל חדרה, מכבי תצא בשבת הקרובה (19:30) למשחק חוץ מול הפועל קריית שמונה במסגרת המחזור ה-16 של ליגת ONE ZERO. היום (חמישי) קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק בה דיבר המאמן ולדימיר איביץ'.

תחילה נשאר איביץ' על הרקורד המוצלח של מאמן היריבה ניר ברקוביץ' מול מכבי (ניצחון עם א.א פאחם בגביע המדינה ו-1:1 עם נס ציונה העונה בבלומפילד): "אם הוא הצליח מולנו פעמיים אי אפשר להגיד שזה במקרה. כולנו מנסים לעשות את העבודה שלנו בצורה הכי טובה, להכין את הקבוצה כדי לנצח את המשחק. בפעם הקודמת שיחקנו משחק מוזר, 1:1 שיכול היה להסתיים ב-1:10 עם כל ההזדמנויות שיצרנו אבל זה קרה. אמרתי הרבה פעמים שהבעיה היא משחק כמו המחצית הראשונה מול אום אל פאחם בגביע (העונה), מבחינתי משהו לא עובד כשאנחנו לא יוצרים מצבים. היינו פסיביים בהתקפה, בלי תנועה, בלי הזדמנויות. קבוצה שמחמיצה 5 מצבים זה משהו שיכול לקרות בכדורגל, אבל אין הרבה מה לעשות כמאמן. יש מאחורי זה פסיכולוגיה, כעת אנחנו במצב טוב, צריכים להמשיך מאיפה שהפסקנו במשחק האחרון, עם מנטליות ופיזיות חזקה, כמובן עם כל מה שאנחנו מכינים למשחק, צריכים להיות מושלמים".

"נשחק נגד יריבה שהיא אולי האחרונה בטבלה אבל זה לא המיקום הריאלי שלה, אני בטוח. זו קבוצה עם שחקנים איכותיים ואני בטוח שהיא תיתן מאמץ, אני מקווה שלא במשחק הקרוב, אבל לאחר מכן", הוסיף.

על היכולת הטובה של ערן זהבי לאחרונה אמר המאמן: "לחלוץ חשוב להגיע למצבים ולהבקיע. הוא עושה את זה. אנחנו יודעים מה הוא יכול לתת לנו, מכבי החזירה אותו לפני חצי שנה וכולם יודעים מי הוא ומה הוא יכול לעשות. הוא חיובי, הוא עובד קשה ותענוג לעבוד איתו. הוא דוגמא טובה לכולם ואנחנו שמחים שהוא חוזר לכבוש. אנחנו שמחים לא רק בגלל שהוא מבקיע אלא מהדרך בה הוא משחק, מדבר עם השחקנים, בישולים. כל הדברים האלה מאוד חשובים לנו".

על הבחירה לפתוח עם פארפה גויאגון משחק מול חדרה סיפר איביץ': "ידענו מההתחלה שנשחק נגד קבוצה שתתגונן. מול קבוצות והגנות כאלה חשוב להשתמש בשחקנים מהסוג הזה. הוא עשה עבודה טובה. מה יהיה במשחק הבא? נראה".