מכבי תצא בשבת הקרובה (19:30) למשחק חוץ מול הפועל קריית שמונה במסגרת המחזור ה-16 בליגת ONE ZERO. היום (חמישי) קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים בה דיבר גם הקפטן שרן ייני על מה שצפוי לקבוצה בצפון.

"היו השבוע אימונים טובים ואני סומך על הקבוצה", אמר ייני כשנשאל על ההתנהלות של הסגל בשבוע האחרון, "למצב שאתה מתאר אין השפעה על המשחק, דברים אחרים יכולים להשפיע. אנחנו מתכוננים כרגיל, כמו בכל פעם, לומדים את היריבה ויודעים מה אנחנו רוצים לעשות".

על המאבק הצמוד בליגה הוסיף הקפטן: "לא חושב שהיה משחק שיכולנו למצמץ ואני לא חושב שיהיה לנו בהמשך. מי שרוצה להיות בטופ צריך לדעת שבכל משחק צריך לבוא ולנצח. כל נקודה חשובה, כל מהלך. אנחנו מודעים לזה ומנסים לשחק ככה".

על התוצאות הטובות שהשיג בעבר מאמן היריבה ניר ברקוביץ' נגד מכבי אמר ייני: "כן, הוא מגיע עם ביטחון ורקורד משלו, אנחנו עדיין מרגישים בטוחים בעצמנו ונעשה את המיטב כדי להוציא את הנקודות".

בנוסף נשאל הקפטן על השפעת המפגש בין מכבי חיפה להפועל ב"ש במחזור הקרוב ואמר: "אנחנו לא מתעסקים במכבי חיפה וב"ש ובכלל ביריבות שלנו, רק בעצמנו ומנסים לאסוף כמה שיותר נקודות כדי להיות בפוזיציה הכי טובה".

על משחק ההתקפה של הקבוצה אמר: "אני חושב שיש לנו הכי הרבה שערים בליגה, אני לא חושב שיש בעיית ניצול מצבים או הבקעת שערים. אנחנו מוכיחים שאנחנו יכולים לעשות את זה. יש הרבה שחקנים שיכולים לכבוש, אנחנו שחקני ההגנה מנסים לתת כמה שיותר. אז אני לא מפחד מעניין הבקעת השערים, אנחנו יודעים מה לעשות ומנסים לייצר כמה שיותר מצבים".