מכבי תל אביב תתארח מחר (שני, 20:30) למשחק מסקרן מול בית"ר ירושלים במסגרת המחזור ה-18 של ליגת ONE ZERO. היום קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים בה דיבר דן גלזר לקראת המפגש בטדי. 

על דקות המשחק שלו במהלך העונה עד כה אמר הקשר: "אני שחקן של מערכת ותמיד מחייך כשאני במכבי תל אביב. נכון שבתקופה האחרונה פחות שותפתי, בתחילת העונה שותפתי המון והייית שחקן דומיננטי, במשחקים האחרונים פחות, זה חלק מהמקצוע של כדורגלן. במכבי יש מלחמה על הסגל וההרכב תמיד, יש את השחקנים הטובים בארץ וזה לגיטימי, אני שמח שעם המאמן החדש אני מקבל הזדמנות להוכיח את עצמי והכי חשוב שהקבוצה תצליח" .

כשנשאל על ההבדלים בין המאמן החדש למאמן הקודם ולדימיר איביץ' ענה: "לכל אחד יש את החשיבה שלו על כדורגל, אייטור מביא דברים חדשים ואנחנו שמחים ללמוד כל הזמן. יש אנרגיה טובה, רצון, מחוייבות ואני מקווה שתראו את זה מחר".

על הצפי לאלפי אוהדים שילוו את מכבי בטדי אמר גלזר: "אנחנו שמחים מאוד, תמיד הקהל איתנו, אבל אנחנו שמחים מאוד לראות שתגיע כמות כזו מחר. אנחנו מצפים לדחיפה גדולה ואווירה מחשמלת. טדי זה תמיד קשה ואנחנו שמחים שהאוהדים איתנו ונותנים לנו גב".

לסיום התייחס גלזר לשינוי היכולת הגדול של בית"ר מאז ה-0:4 למכבי על הירושלמים בסיבוב הקודם: "זו קבוצה אחרת לגמרי מהפעם האחרונה שפגשנו אותה, התוצאות מדברות בעד עצמן. אנחנו מצפים למשחק מאוד קשה, חלק קדמי מסוכן מאוד מבחינת מעברים וכמובן שאנחנו מתכוננים לזה יחד עם הצוות. הם יכינו אותנו בהתאם".