אחרי הניצחון על מ.ס אשדוד (0:3) בבכורה של אייטור קראנקה על הקווים, מכבי תתארח מחר (שני, 20:30) באיצטדיון טדי ותפגוש את בית"ר ירושלים במסגרת המחזור ה-18 בליגת ONE ZERO. הבוקר (ראשון) קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות. 

על ההיכרות שלו עם היריבה הקרובה אמר קראנקה: "אני יודע הרבה עליהם, היה לנו מספיק זמן להכיר אותם, אבל יותר חשוב עבורי הוא שנשפר את עצמנו. אם נמשיך להשתפר ולעבוד בצורה בה השחקנים עובדים, ברור שהיריבה חשובה, אבל אנחנו צריכים לנצח משחקים ותמיד להיות תלויים בעצמנו. אני מרוצה מאוד מהגישה של כולם במגרש האימונים ואני בטוח שאנחנו מוכנים למשחק".

כשנשאל על המערך והדרך בה מכבי תשחק ענה: "נראה. אני לא רוצה לומר דבר. אני יודע כמובן איך נשחק ומי ישחק אבל אתם תראו מחר. הדבר המרכזי מבחינתי הוא לשפר את היכולת על המגרש, הקבוצה צריכה לשנות כמה דברים וכשיש את הגישה הזו אז קל יותר".

על עמדת המגן השמאלי במקרה שדוידזאדה ייעדר אמר קראנקה: "אם נשחק עם 4 בהגנה סבו (סבוריט) יכול לשחק, אם נרצה לשחק התקפי יונתן כהן יכול לשחק, אם נשחק עם 3 בלמים אז יונתן כהן יכול לשחק, סבוריט יכול לשחק, מתן חוזז, אפילו פארפה. כשהגעתי לכאן ידעתי שיש סגל טוב מאוד. אני יודע שכולם מוכנים לשחק ויש לי יותר משחקן אחד על כל עמדה וזה חשוב".

לאחר מכן נשאל קראנקה על הציפייה של האוהדים לחיזוק אפשרי ואמר: "הם יראו קבוצה טובה על המגרש וזה הדבר המרכזי עבורנו. אני לא אגיד מי השחקנים שיגיעו או יעזבו, יש לנו מנהל מחלקת כדורגל טוב ואני בקשר איתו מההתחלה. אני בטוח שהאוהדים של מכבי רוצים לראות משחקים וקבוצה שנותנת 100 אחוז ומנצחת. לגבי השמות אנחנו נראה". 

על עתידו של אוסקר גלוך אמר המאמן: "אאדבר עם אוסקר והדבר המרכזי עבורי הוא לנסות להסביר לו שהוא עוד לא עשה כלום. אנחנו יודעים מה הוא יכול להיות אבל היו הרבה שחקנים בהיסטוריה שהיו הבטחה אבל בסוף לא יצא כלום. אוסקר יכול להיות שחקן בטופ אבל הדבר המרכזי הוא להישאר פה, הוא מכיר את האווירה, כמה הוא חשוב למועדון ובעתיד נראה. הדבר המרכזי הוא שהוא ישחק בחודשים הקרובים".