מכבי ׳שחר׳ פוגשת כעת את הפועל חדרה במסגרת המחזור ה-17 של ליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו למפגש מהמקום ה-5 בטבלה כאשר הירבה מנגד הגיעה למפגש מהמקום ה-8 בטבלה. מאמן הקבוצה, דדי בן דיין, ביצע שלושה שינויים בהרכב הקבוצה ממשחק הליגה האחרון, עמית צור ואורי עזו פתחו באגפים ויקיר זילברמן בחוד.

הרכב הקבוצה: תומר אלון, עילאי תומר, מיכאל מרנשטיין, אדיר קורדובה, עומרי ג׳רפי, רוי נאוי, עמית צור (אוראל באייה, 55), יונתן פז (עידו מזרחי, 90), בר לין, אורי עזו (מוחמד טאהא, 70) ויקיר זילברמן (אגם חנון, 70).

מחצית ראשונה
ההזדמנות הראשונה במשחק הייתה שייכת לצהובים. בדקה ה-11 יונתן פז קיבל את הכדור מחוץ לרחבה, הוא התקדם מעט ושחרר בעיטה חזקה אל השער אך שוער חדרה, שחר גולן, קלט את הכדור.

בדקה ה-16 של המשחק חדרה איימה לראשונה על השער. בן אנדרגה בעט מרחוק והכדור הלך מעל השער.

בדקה ה-18 חדרה עלתה ליתרון. כדור ארוך של הגנת חדרה הגיע בסופו של דבר אל ברטי סולימאני שבעט מתוך הרחבה את הכדור פנימה. 0:1 לחדרה.

בדקה ה-45 הצהובים חזרו למשחק. אורי עזו קיבל את הכדור בצד השמאלי, הוא חתך למרכז ובעט כדור מסובב ברגל ימין שמצא את הרשת. מכבי השוותה ל-1:1.

מחצית שניה
בדקה ה-56 מכבי יצאה להתקפה מסודרת מצד שמאל, עזו נתן כדור רוחב אל אוראל באייה שבעט אל השער אך הכדור נקלט אצל גולן.

בדקה ה-58 חדרה הגיעה למצב מסוכן. הרמה של רואי פרץ מהאגף השמאלי הסתובבה אל השער, תומר אלון הגיב טוב והצליח להציל את הכדור לקרן.

בדקה ה-65 חדרה עלתה ל-1:2. שופט המשחק קבע כי מכבי ביצעה עבירה בתוך הרחבה ושרק לפנדל עבור חדרה. סער שורץ בעט את הפנדל פנימה.

בדקה ה-75 מכבי כמעט ומצאה את השיוויון. כדור רוחב של מאגף הימני הגיע אל מוחמד טאהא, שנכנס כמחליף, הוא בעט אל הפינה הרחוקה אך גולן הצליח להדוף אל הקורה ולמנוע שער בטוח.

בדקה ה-88 הרמה של עילאי תומר הגיעה אל אגם חנון שנגח אל השער אך הכדור היה חלש וגולן קלט.