אחרי שכבש שני שערים שלא הספיקו כדי לשוב עם שלוש נקודות מטדי אבל קבעו את התיקו 2:2 עם בית"ר ירושלים, ערן זהבי סיכם ואמר: "אמנם הבקעתי צמד אבל זה לא עזר לקבוצה לנצח וזה מאכזב. אני מאוד גאה בקבוצה שלנו מחצית לא פשוטה. ובכלל לשחק ב-10 מדקה 20 ולהיות הקבוצה הדומיננטית יותר במגרש ששיחקה כדורגל טוב. הדרך עוד ארוכה וננסה לעשות את המיטב".

על ההרחקה של לוקאסן אמר זהבי: "אני לא אוהב לדבר על שופטים אבל יש לי הרגשה תקופה לא קצרה שקל לשרוק נגדנו ולא לתת לנו את הפאולים הקטנים. היה לנו היתרון בהתקפה שעשו עבירה עלינו ולא נתנו את זה. אלה דברים שמשנים משחק ולא קיבלנו את השריקות האלה. לא חושב שזה בכוונה אבל זה מרגיש שזה קל. נצא גדולים גם מהמצב הזה, כדי לזכות באליפות צריכים להיות חזקים מזה".

על הפער בצמרת אמר: "המשחק היה בידיים שלנו. אני מעדיף נקודה בטדי בעשרה שחקנים מאשר להפסיד בעשרה שחקנים. יש את מכבי חיפה בשבוע הבא ונבוא לנצח כמו כל משחק".

על החיבור עם קראנקה: "אני חושב שמאז שחזרנו מהפגרה עשיתי מחנה אימונים יותר טוב והתאקלמתי יותר. לפעמים זה קצת מזל. אני הייתי שמח לפני ואני שמח להיות גם עכשיו. אוסקר שחקן מעולה יש לו כישרון גדול אבל הוא צריך להמשיך ולהוכיח את זה בכל אימון ובכל משחק. הוא צריך לקחת את המחמאות אבל לקחת את עצמו כל משחק ואימון ולעבוד יותר קשה".