אחרי הניצחון על מכבי חיפה, מכבי תעלה במוצ"ש לדרבי התל אביבי הגדול. הצהובים יתארחו אצל הפועל ת"א למשחק במסגרת המחזור ה-20 בליגת ONE ZERO והיום (חמישי) קיימה הקבוצה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק בה דיבר הבלם שחר פיבן.

"המשחק נגד מכבי חיפה היה טוב מקצועית, עשינו מה שהמאמן ביקש מאיתנו בשבוע לפני אבל זה עבר וזו היסטוריה", אמר פיבן בתחילת דבריו, "אני שמח שיש לנו משחק שמאוד דומה באווירה שלו, יש פה המון שחקנים שגדלו במכבי, נמצאים המון שנים פה ויודעים מה המשמעות של הדרבי לאוהדים. המשחק בשבת לא פחות גדול, הפועל קבוצה קשה וקשה לשחק מולה. נתכונן מהיום למשחק, נצפה בהם ונבוא הכי מוכנים מהצד שלנו כדי לנצח ולהמשיך את הכושר הטוב שלנו".

על מעמדו בסגל העונה הוסיף הבלם: "מתחילת העונה שיחקתי המון משחקים, שמחתי לעזור לקבוצה. העבודה שלי זה להתאמן הכי טוב שאפשר כדי לעזור לקבוצה שלי, לתת את כל כולי במגרש ואם המאמן חושב שאני יכול לעזור הוא ישים אותי בהרכב. אני צריך לתת את כולי ולא להתסכל על האגו שלי, זה מועדון שמאוד יקר לי וגדלתי בו אז אני תמיד שמח לעזור".

על העדפותיו לגבי שיטה של 3 בלמים לעומת קו של 4 שחקני הגנה הוסיף: שיחקתי המון בשתי השיטות האלה במהלך הקריירה, בכל אחת יש דגשים שונים לבלם אבל אני חושב שאני עושה את זה טוב".

כשנשאל על יכולתו הטובה במשחק נגד מכבי חיפה ענה פיבן: "אני לא אדבר על עצמי, הקבוצה היתה פשוט מעולה, כולם היו ממושמעים ונתנו מאה ועשרים אחוז, זה המשחק שהיינו בו עם התשוקה הכי גדולה שאני זוכר העונה, זה היה מאני טיים, משחק שיכול היה להוריד אותנו ואני שמח שזה נתן לנו ביטחון. אישית אני שמח שהיה לי משחק טוב. אם לא נעשה משחק טוב בשבת אז לא עשינו כלום , אלה בסך הכל עוד 3 נקודות ואנחנו צריכים לרדת לקרקע".

לסיום אמר פיבן: "אתם מכירים את ההיסטוריה של הדרבים, גם אם ניצחנו במשחקים האחרונים, יש חוקים אחרים והעבודה שלנו ושל הצוות זה להכין אותנו הכי נכון למשחק הזה. כל משחק לגופו ולכל משחק מטרות ודגשים מסויימים. יש לנו יומיים להתכונן ולהגיע לנצח בשביל הקהל הזה שתומך בנו".