מכבי ת"א ׳שחר׳ – הפ' ב"ש ׳השלושה׳ 2:3 (נוער)
קבוצת הנוער של המועדון גברה על הפועל ב״ש במסגרת המחזור ה-19 בליגת העל לנוער. אורי עזו העלה את הצהובים ליתרון עם נגיחה מתוך הרחבה אחרי הרמה מדויקת של עמית צור (11). בר לין הכפיל בבעיטה מתוך הרחבה אחרי דאבל פס עם יקיר זילברמן (21). אדן הנריקס (45) ואמיר גנאח איזנו זמנית לב״ש ואגם חנון כבש את שער הניצחון עבור מכבי (79). הצהובים נותרו במקום ה-4 בטבלה.
לסיקור המשחק המלא לחצו כאן.
 
מכבי ת"א ׳עודד׳ – בית"ר טוברוק 1:5 (נערים א׳)
נערים א׳ הרשימו במשחק הביתי נגד בית״ר טוברוק במסגרת המחזור ה-16 של הליגה. עידו עולי העלה את הצהובים ליתרון אחרי בישול של עמית קרדי (10), בדקה ה-20 טוברוק הצליחה להשוות את התוצאה עד הדקה ה-29 כשעולי השלים צמד עם פנדל מדויק. בפתיחת המחצית השניה יהודה בלאי כבש שער נוסף אחרי בישול של יהל אטיאס. בדקה ה-78 שחקן הכנף מנערים ב׳ שעלה כמחליף, איתי ברהום, כבש שער וכעבור שתי דקות גם בישל שער נוסף לאטיאס. בזכות הניצחון הצהובים עדיין במקום ה-2 בטבלה אך בזכות מעידה של המוליכה, הפועל ת״א, הקבוצות עם מספר נקודות זהה.
 
הפ' ירושלים – מכבי ת"א ׳אלי פוקס׳ 6:0 (נערים ב׳)
נערים ב׳ ניצחו בחוץ את הפועל ירושלים במסגרת המחזור ה-16 של הליגה. לזכות מכבי כבשו: יהל וקנין (צמד), יהלי דנור (צמד), יואב חוניו, ואורי ברדוגו. בזכות הניצחון הצהובים עלו למקום ה-1 בטבלה.
 
מכבי ת"א ׳אלדד׳ – הפועל חדרה 1:9 (נערים ג׳)

נערים ג׳ ניצחו בבית באופן מרשים את הפועל חדרה במסגרת המחזור ה-17 של הליגה. הצהובים נותרו במקום ה-1 בטבלה כשהפער מהמקום ה-2 עומד על 8 נקודות. לזכות מכבי כבשו: רוי גפני (צמד), אורי מזל (צמד), עדן חייט, עילאי בן סימון, זיו מטרני, עידו יוסף ומתן זיזוב.

משחקים נוספים:

מכבי נתניה – מכבי ת"א "ברוך עזרתי" 0:1 (ילדים א׳ דרום)

הפועל חדרה – מכבי ת"א שלמה 3:1 (ילדים א׳ צפון)

מכבי תל אביב ׳עוז׳ – הפועל הוד השרון 0:10 (ילדים ג׳ דרום)

מכבי ת"א לייבו – הפועל ב"ש 0:3 (ילדים ג׳ צפון)