רארש אילייה (183 ס"מ) הצטרף למכבי ת"א מניס הצרפתית עד תום העונה לאחר שסיכום הושג בין שני המועדונים על השאלתו של הקיצוני הרומני בן ה-19.

לאחר שעבר בדיקות רפואיות במועדון, אילייה, שילבש את החולצה מספר 11, אמר לאתר הרשמי: "אני שמח להצטרף למכבי תל אביב ומחכה לעזור לחברי החדשים לקבוצה להתמודד על תארים. כששיחקתי כאן עם ניס בקיץ, אני זוכר אוירה מדהימה בבלומפילד ואני כבר מחכה לשחק לעיני האוהדים האלה שוב".

מנהל מחלקת הכדורגל, ברק יצחקי, הוסיף: "אנחנו שמחים שהצלחנו להביא את רארש אילייה למכבי תל אביב למרות תחרות קשה והצעות אטרקטיביות מקבוצות נוספות באירופה. לאחר שאיליה וסוכניו למדו על מכבי תל אביב, הסטנדרטים הגבוהים של המועדון והמחויבות שלנו להצלחה, הם הגיעו למסקנה שמכבי זה הבית הנכון לשחקן כשרוני ומבטיח בדמותו. אין לנו ספק כי אילייה יהיה תוספת כח משמעותית למכבי, ואנחנו מאחלים לו בהצלחה .

תשעה שערים ו-12 בישולים ב-60 הופעות בכל המסגרות במדי רפיד בוקרשט, הובילה את ניס לרכוש את איליה בקיץ 2022.  אילייה, שיחק בשני המפגשים של מכבי עם ניס במסגרת שלב הפליאוף של הקונפרנס ליג וסה"כ הופיע במדי הקבוצה הצרפתית ב-8 משחקים העונה.

הקשר, נמנה על סגל הנבחרת הצעירה של רומניה, ובמאזנו 2 שערים ב-10 הופעות בינ"ל במדי נבחרת הנוער.