מכבי תל אביב נדדה עד לאצטדיון נתניה לארח את משחקה נגד מכבי פ"ת במסגרת רבע גמר גביע המדינה. הצהובים, שבצהריים התחזקו בסגל עם החתמתו של רארש אילייה שהושאל מניס, הגיעו במטרה להגיע למשחק הגומלין במושבה ביתרון שיבטיח את העלייה לשלב חצי הגמר בגביע המדינה.

המאמן, אייטור קראנקה פתח לראשונה עם דניאל טננבאום בשער, מאור קנדיל, שרן ייני, דריק לוקאסן ואופיר דוידזאדה פתחו בהגנה. בקישור שיחקו דור פרץ, אבי ריקן ואיל גולסה. בהתקפה פתחו גבי קניקובסקי, יונתן כהן וג'ורג'ה יובאנוביץ'.

מחצית ראשונה

בדקה ה-2 של המשחק מכבי כמעט ונקלעה לפיגור אחרי שטוקלומטי השתלט על כדור במרכז המגרש, הקדים את ייני ובאחד על אחד מול טננבאום מצא את השוער מוכן.

דקה לאחר מכן, קניקובסקי ניצל טעות בהגנה של פ"ת, פרץ מצד ימין ומסר רוחב ליובאנוביץ' שמתיבת החמש בעט פנימה. 0:1 למכבי!

מכבי המשיכה בשליטה במשחק ובדקה ה-24 התקפה נהדרת שהתנהלה מצד שמאל וכללה דאבל פס בין ריקן לקניקובסקי הסתיימה בעבירה על האחרון ובכדור עונשין מ-11 מטרים. יובאנוביץ' תרגם את הפנדל לשער שני שלו. 0:2 למכבי!

יונתן כהן כמעט וכבש את השלישי מכדור קרן מצד ימין אבל וולף מנע זאת ברגע האחרון. בדקה ה-36 גבי קניקובסקי במבצע אישי נהדר חתך ממרכז המגרש לרחבה חלף על פני שני שחקנים ומ-16 מטרים בעט לפינה של וולף ופנימה. 0:3 למכבי!

לקראת סיום המחצית גם גולסה וגם ריקן יכלו להגדיל את התוצאה אבל מצאו את וולף מוכן ובסיום מכבי ירדה למחצית ביתרון 0:3.

מחצית שנייה

מכבי פתחה את המחצית השנייה ללא שינויים בהרכב. בדקה ה-57 יונתן כהן כמעט וכבש את הראשון שלו העונה אבל הבעיטה שלו מ-16 מטרים מצאה את וולף מוכן. באותה הדקה ערכו הצהובים את החילוף הראשון שלו כשניר ביטון נכנס במקומו של שרן ייני.

בדקה ה-63 ערכה מכבי חילוף כפול: דור פרץ וג'ורג'ה יובאנוביץ' פינו את מקומם לדור תורג'מן ויוריס ואן אובריים. בדקה ה-70 קניקובסקי פינה את מקומו לטובת דן ביטון בחילוף האחרון של הצהובים במשחק.

ביטון בדקה ה-73 היה קרוב לכבוש את הרביעי אחרי שבעיטה שלו מ-18 מטרים מצאה את קורת שערו של וולף. בתוך תוספת הזמן דן ביטון ניער את המגן מעליו ומצא את ריקן שמתוך הרחבה דייק לחיבורים ופנימה. 0:4 למכבי!