מכבי תל אביב עשתה הערב (רביעי) צעד גדול לעבר חצי גמר גביע המדינה. הצהובים ניצחו 0:4 את מכבי פ"ת במשחק הראשון של רבע הגמר ובסיום המאמן אייטור קראנקה סיכם.

"זה היה משחק טוב, משחקים כאלה תמיד קשים, היום היה קשה גם עם הגשם והרוח אבל אני מרוצה כי החלפתי מספר שחקנים וכולם היו טובים מאוד", אמר קראנקה, "אני פה רק חודש וצריך להכיר את השחקנים מהר ככל האפשר. מי שלא שיחק עדיין קיבל צ'אנס היום – ולקח את זה".

על המשך העונה של מכבי הוסיף המאמן: "אנחנו עדיין רחוקים מאיפה שאנחנו רוצים להיות, זו דרך ארוכה וקשה אבל הכי חשובה היא הגישה של השחקנים. מאז שהגעתי הגישה היתה טובה מאוד באימונים ובמשחקים. אנחנו משנים מספר דברים והדבר המרכזי בשינוי הוא לנצח את המשחקים". 

על חלון ההעברות של הקבוצה אמר קראנקה: "אני מרוצה, בכל חלון המטרה שלי היא להיות במקום טוב יותר, הבאנו שחקן מוכשר, טוב מאוד, עם עתיד מבטיח. היום אני גם מכיר את השחקנים חודש יותר ממה שהכרתי כשהגעתי. מאז שהגעתי אוסקר עזב וכולם צריכים להיות גאים בו. כשהוא עזב ניסינו להביא מישהו לא שיחליף אותו, כי אין לו תחליף, אבל מישהו שישפר את הקבוצה וזה חשוב". 

בסיום לא שכח המאמן את אלפי האוהדים שתמכו קבוצה באיצטדיון בנתניה למרות תנאי מזג אוויר קשים במיוחד: "אני רוצה להודות שוב לקהל שהיה מדהים, רוח וגשם והם לא הפסיקו לעודד כל המשחק. עכשיו נצטרך לשחק בבית ולתת להם עוד משחק טוב".