מכבי ׳שחר׳ פגשה את הפועל ראשל״צ במסגרת המחזור ה-22 בליגת העל לנוער. במפגש הקודם בין הקבוצות שהתקיים בנס ציונה הצהובים ניצחו 1:2. על הקווים, קלאודיו בראגה, ביצע מספר שינויים בהרכב הקבוצה ממשחק הליגה האחרון, מיכאל מרנשטיין חזר אל קו ההגנה, עידו בן שושן פתח בקישור יחד עם רוי ז׳רז׳בסקי ויקיר זילברמן בחוד.

הרכב הקבוצה: רועי עמדי, עילאי תומר, מיכאל מרנשטיין, עבדאללה דאו (אגם חנון, 46), עומרי ג׳רפי, אדיר קורדובה, עידו בן שושן (עידו עולי, 70), רוי ז׳רז׳בסקי (ליאור משנסקי, 70), בר לין (מוחמד טאהא, 60), סאלי פחימה ויקיר זילברמן.

מחצית ראשונה
בדקה ה-8 של המשחק הצהובים איימו ראשונים על השער. עידו בן שושן קיבל את הכדור מחוץ לרחבה, הוא שחרר בעיטה חזקה שנבלמה על ידי מגן ראשון לציון.

בדקה ה-12 ראשון לציון עלתה ליתרון. רוי טליו קיבל את הכדור במרכז המגרש, הוא שלח קדימה את לירון שרעבי שמצד שמאל של הרחבה הצליח למצוא את הפינה הקרובה. 0:1 לראשון לציון.

בדקה ה-29 מכבי יצאה להתקפה מסודרת, עומרי ג׳רפי הרים כדור טוב אל הרחבה ועילאי תומר נגח כדור אלכסוני שחלף סמוך לקורה והחוצה.

בדקה ה-39 סאלי פחימה בעט כדור אלכסוני מחוץ לרחבה, הכדור הוסת על ידי המגן לקרן.

רגע לפני הירידה למחצית הצהובים כמעט והשוו את התוצאה. עידו בן שושן מצא את סאלי פחימה על סף הרחבה שבעט בנגיעה כדור אלכסוני אל המסגרת, אלירן גומלסקי הצליח להדוף את הכדור למנוע שער בטוח.

מחצית שניה
בדקה ה-54 ראשון לציון כבשה שער נוסף. הרמה מהאגף השמאלי הגיעה אל ראשו של אשר אשטה שנגח את הכדור פנימה. 0:2 לראשון לציון.

בדקה ה-61 ראשון לציון עלתה ל-0:3. כדור קרן הגיע אל ראשו של נועם כהן שנגח פנימה.

בדקה ה-70 כדור קרן נוסף של ראשון לציון הגיע אל רוי טליו שדחק מקרוב פנימה. 0:4 לראשון לציון.

בדקה ה-74 ראשון לציןו כבשה שער נוסף. עדי גיאת השתלט על הכדור ברחבה ובעט מקרוב פנימה. 0:5 לראשון לציון.

בדקה ה-90 ראשון לציון כבשה שני שערים נוספים. יוסף בלטה ומשה סמל כבשו. התוצאה נשארה בסיום 0:7 לראשון לציון.