מכבי ׳שחר׳ פגשה את הפועל ת״א במסגרת המחזור ה-23 בליגת העל לנוער. במפגש הקודם בין הקבוצות שהתקיים בנס ציונה הצהובים ניצחו 0:3. על הקווים, קלאודיו בראגה, ביצע מספר שינויים בהרכב הקבוצה ממשחק הליגה האחרון. רוי נאוי חזר מעונש הרחקה אל הקישור, ענבר נידם פתח כמגן שמאלי וגם עידו עולי, שחקן נערים א׳, פתח לראשונה בקישור.

הרכב הקבוצה: רועי עמדי, עילאי תומר (מיכאל מרנשטיין, 90), אדיר קורדובה, עבדאללה דאו, ענבר נידם, רוי נאוי, עמית צור (עומרי ג׳רפי, 79), עידו עולי, בר לין, סאלי פחימה (מוחמד טאהא, 63) ואגם חנון (יקיר זילברמן, 63).

מחצית ראשונה
במהלך רבע השעה הראשונה של המשחק לא נרמשו מצבים מסוכנים מצד שתי הקבוצות.

בדקה ה-20 סאלי פחימה ניסה את מזלו מרחוק לזכות מכבי ת״א, הכדור הלך מחוץ למסגרת השער.

בדקה ה-24 הפועל ת״א עלתה ליתרון של 0:1. המאחרים קיבלו כדור עונשין מ-11 מטרים לאחר ששופט המשחק קבע כי בלם מכבי, עבדאללה דאו, ביצע עבירה בתוך הרחבה. ליאו בנבניסטי בעט את הפנדל פנימה.

בדקה ה-39 עידו עולי בעט מרחוק אל המסגרת, שוער הפועל ת״א, ליאור גליקליך, קלט את הכדור.

מחצית שניה
בפתיחת המחצית השניה בדקה ה-48 הפועל ת״א איימה על השער. רועי אלקוקין השתלט על הכדור ברחבה ובעט לפינה הקרובה, רועי עמדי הדף את הכדור לקרן.

בדקה ה-51 ענבר נידם בעט מרחוק עבור מכבי, הכדור הלך מעל השער.

בדקה ה-71 כדור קרן של הצהובים הורחק על ידי גליקליך אל מוחמד טאהא שבעט אל המסגרת אך שוער הפועל קלט.

בדקה ה-82 מכבי כבשה את השיוויון. בר לין הרים כדור חופשי מהאגף הימני, רוי נאוי נגח את הכדור פנימה. התוצאה 1:1.

בדקה ה-84 הגיע המהפך. יקיר זילברמן ניצל טעות בהגנה, הוא חטף את הכדור ובאחד על אחד מול השוער החלוץ לא התבלבל ומצא את הרשת. 1:2 למכבי. בסיום התוצאה נשארה זהה. הדרבי גם הפעם צהוב.