הפ' ת"א ׳ניסנוב׳ – מכבי ת"א ׳שחר׳ 2:1 (נוער)
קבוצת הנוער של המועדון ניצחה בחוץ את הדרבי התל אביבי במסגרת המחזור ה-23 בליגת העל לנוער.  הצהובים חזרו מפיגור מוקדם ובשתי דקות הפכו את התוצאה. ליאו בנבניסטי כבש ראשון להפועל מהנקודה הלבנה (24), רוי נאוי (82) ויקיר זילברמן (84) קבעו מהפך צהוב. מכבי משלימה שני דרבים צהובים השנה.
לסיקור המשחק המלא לחצו כאן.
 
מכבי ת"א ׳עודד׳ – הפועל ר"ג 0:5 (נערים א׳)
לאחר הניצחון במשחק העונה 0:4 על מכבי פ״ת במחזור אמצע השבוע, קבוצת נערים א׳ המשיכה את המומנטום החיובי עם ניצחון 0:5 על הפועל ר״ג במסגרת המחזור ה-20 של הליגה. הצהובים הצליחו לכבוש שני שערים ממש לפני סיומה של המחצית, הראשון היה עצמי והשני כבש יהל אטיאס. המחצית השניה נפתחה עם שער נוסף של סייד אבו פרחי, יהל אטיאס השלים צמד בדקה ה-77 ובתוספת הזמן  יובל כפיר בעט כדור חופשי מדויק אל החיבורים. הצהובים שמרו על הפער בפסגה של 3 נקודות.
 
מכבי ת"א ׳אלי פוקס׳ (נערים ב׳)
קבוצת נערים ב׳ נמצאת בפגרה עקב השתתפות נבחרת ישראל עד גיל 16 בטורניר הפיתוח של אופ״א. לאקדמיית הנוער שלנו יש 8 נציגים בנבחרת: עידן טראו, לירן שפיגל, עידן ויינברג, בן גרמה, רני ריבל, יואב חוניו, יהלי דנור ויהל וקנין.
 
מכבי ת"א אלדד – מ.ס. אשדוד אלונה "צו פיוס", 2:1 (נערים ג׳)

קבוצת נערים ג׳ נכנעה למ.ס. אשדוד במסגרת המחזור ה-22 של הליגה. הצהובים נקלעו לפיגור מוקדם, רוי גפני הצליח להשוות את התוצאה אך ממש בדקות הסיום אשדוד הצליחה להכריע את המשחק ולהנחיל למכבי את הפסד הבכורה שלה בליגה. הצהובים עדיין במקום ה-1 בטבלה והפער מהמקום השני עומד על חמש נקודות.

משחקים נוספים:

מכבי ת"א "ברוך עזרתי" – בית"ר י-ם 0:5 (ילדים א׳ דרום)

מכבי ת"א ׳שלמה׳ – מ.כ. גני תקווה 2:5 (ילדים א׳ צפון)

מכבי ת"א – הפועל ב"ש לבן 0:6 (ילדים ב׳ דרום)

הפועל ת"א צפון – מכבי תל אביב ׳עוז׳ 5:1 (ילדים ג׳ דרום)