פריויו

אחרי הניצחון על מכבי פ"ת בגביע המדינה, מכבי תל אביב חזרה היום (שבת) לליגת ONE ZERO. הצהובים אירחו את בני סכנין למשחק במסגרת המחזור ה-21 שנערך באיצטדיון בלומפילד.

המאמן אייטור קראנקה ביצע מספר שינויים בהרכב, כאשר את חוליית ההגנה הרכיבו אנדרה ג'ראלדש, דריק לוקאסן, ניר ביטון ואנריק סבוריט, שהוצבו לפני השוער דניאל פרץ. דן גלזר ודור פרץ שוב פתחו במרכז השדה כאשר שחקני הקישור ההתקפי היו גבי קניקובסקי ופארפה גויאגון. ערן זהבי חזר ל-11 והוביל את החלק הקדמי יחד עם ג'ורג'ה יובאנוביץ'. שחקן הרכש הטרי רארש אילייה, שחתם ביום רביעי האחרון, לא נכלל הפעם בסגל. 

מחצית ראשונה

אחרי 13 דקות די שקולות בפתיחה סכנין הצליחה לעלות על הלוח מוקדם ובהזדמנות הראשונה שלה. פביאן ספורקלדה קיבל את הכדור באגף ימין, העביר למרכז ומלמד ירהה כדור חזק שהלך לפינה הקרובה של פרץ. 0:1 לסכנין. מכבי ניסתה לחזור למשחק ובדקה ה-17 גם איימה על השער עם בעיטה של פרץ שחלפה מעל המשקוף. 3 דקות לאחר מכן גם זהבי נגח לאחר קרן אבל לידיו של השוער גד עמוס. 

מכבי המשיכה לנסות ובדקה ה-25 גם כמעט השיגה שיוויון אחרי הגבהה של גבי ונגיחה מקרוב של לוקאסן, שנהדפה על ידי השוער. 3 דקות לאחר מכן גם יובאנוביץ' הגיע למצב קורץ לאחר מסירת עומק של פארפה אבל בעט מזווית חדה החוצה. 

בדקה ה-38 סכנין נותרה בעשרה שחקנים. עבירה גסה של כיאל על פרץ נעלמה מעיניי השופט אבל לאחר שנקרא למסך על על ידי שופט ה-VAR הרחיק את הקשר באדום ישיר. רגע לפני ההפסקה מכבי היתה קרובה להשוות אחרי שהרמה של פרץ מצאה את יובאנוביץ' ברחבה, החלוץ נגח טוב אבל הדיפה קשה של השוער מנעה מהצהובים שיוויון. 

מחצית שנייה

עוד לפני סיום הדקה הראשונה של המחצית מכבי כבר ייצרה איום אחרי שיובאנוביץ' קיבל את הכדור ברחבה ובעט כדור שנהדף על ידי השוער. הצהובים המשיכו ללחוץ ובדקה ה-52 גם השיגו את השיוויון. סבוריט הצטרף להתקפה ומצא את זהבי פנוי במרכז הרחבה, החלוץ השתלט ושלח ברגל שמאל כדור חזק לרשת. 1:1. 

בדקה ה-59 קראנקה ביצע חילוף ראשון כאשר גלזר פינה מקום לאייל גולסה במרכז השדה. 3 דקות לאחר מכן התקפה טובה של מכבי הסתיימה עם הרמה של יובאנוביץ' אבל הפעם הנגיחה של זהבי הלכה החוצה. 

זהבי המשיך להיות מסוכן ובדקות הבאות גם הגיע לשני מצבים קורצים בעקבות התקפות טובות של מכבי, אך לא הצליח למצוא את הרשת. קראנקה המשיך לרענן את השורות ובדקה ה-69 ביצע חילוף נוסף כשיונתן כהן נכנס במקום קניקובסקי.

למרות החסרון המספרים בדקהה ה-78 סכנין הגיעה להזדמנות די נדירה אחרי קרן, אבל נגיחה של גנאים הלכה לידיים של פרץ. דקה לאחר מכן כהן שנפצע בעת אחד הספרינטים פינה מקום לאבי ריקן. בדקה ה-82 קרן של ריקן גם הגיעה לרגל שמאל של זהבי שניסה לבעוט בשמאל אך לא מצא את המסגרת. 

מכבי המשיכה ללחוץ ודקה לאחר מכן ייצרה עוד מצב אחרי הגבהה של סבוריט ונגיחה של יובאנוביץ' מעט מעל המשקוף. עמוק בתוך תוספת הזמן זהבי היה יכול להכריע את המשחק עם נגיחה מטווח קרוב לאחר הרמה לרחבה, אבל עמוס שוב היה במקום והציל שער. 1:1 בסיום.