מכבי חזרה הערב (שני) למסלול הניצחונות לאחר שה-0:1 על הפועל ב"ש בבלומפילד הוריד את הפער מפסגת ליגת ONE ZERO ל-5 נקודות. בסיום המאמן אייטור קראנקה סיכם את ההופעה של שחקניו. 

"אמרתי שאנחנו לא מקשיבים למה שקורה מחוץ למגרש האימונים, הראינו שאנחנו קבוצה טובה, שלטנו במשחק", אמר קראנקה, "אני מרוצה כי השחקנים הראו אישיות וביטחון. זה משחק קשה אבל הם האמינו במה שאנחנו עושים וזה המפתח".

"נתנו לקהל משחק טוב, אני חושב ששיחקנו טוב, גם בלי הכדור כי אני לא זוכר הזדמנות אחת שלהם", הוסיף, "כך שאני חושב שהקהל חזר הביתה גאה בקבוצה שלן".

על הבחירה לפתוח הפעם במערך של 5 שחקני הגנה אמר: "אני מנסה לבחור את ההרכב והמערך על פי המשחק. היום שיחקנו מול ב"ש, קבוצה מצויינת שלא נמצאת במקרה במקום השני. חשבתי ש-5 שחקני הגנה אבל אמצע של גלזר, גולסה ופארפה זו הבחירה הטובה ביותר. שינינו את המערך לקראת הסיום וזה חשוב שהקבוצה משתפרת ולומדת מה אנחנו רוצים ולא איכפת לנו מהמערך".

על חשיבות הניצחון אמר המאמן: "כן זה חשוב. לשחק בבית, נגד הקבוצה במקום השני, ניצחנו את הראשונה והשנייה כאן אצלנו. זה חשוב לאמונה. המפתח היה להאמין ועכשיו חשוב להמשיך להאמין".