מכבי תל אביב אירחה הערב (שני) את הפועל באר שבע במסגרת המחזור ה-23 בליגת ONE ZERO. הצהובים של אייטור קראנקה הגיעו למשחק בידיעה שניצחון יצמק את הפער בצמרת לפני שנכנסים ליישורת האחרונה – פלייאוף ליגת העל.

המאמן הספרדי פתח עם דניאל פרץ בשער, אנדרה ג'ראלדש, ניר ביטון, דריק לוקאסן, אנריק סבוריט ואופיר דוידזאדה בחל האחורי. דן גלזר פתח לצידו של איל גולסה בקישור יחד עם פארפה גויאגון. בחוד ההתקפה פתחו ערן זהבי וגורג'ה יובאנוביץ'.

מחצית ראשונה

אחרי 10 דקות של התגוששות מכבי רשמה את ההחמצה הראשונה במשחק בסיומה של התקפת מעבר בה נגח יובאנוביץ' כדור שהוגבה על ידי דוידזאדה לרחבה אבל הכדור חמק מהקורה.

כעבור 4 דקות שוב יובאנוביץ' כמעט ומצא עם הראש את שער היתרון אבל שוב הכדור חמק הפעם מהקורה השמאלית. 

הלחץ המשיך ובדק הה-17 הניב פרי. התקפה מצויינת של הצהובים הסתיימה במסירת עומק של פארפה לג'ראלדש שמתוך הרחבה בעט לפינה ופנימה. 0:1 למכבי!

ככל שחלפו הדקות המשחק נרגע ובזמן שהפועל ב"ש חיפשה את שער השיוויון ללא הצלחה מכבי דווקא הגיעה לשתי הזדמנויות שוב של יובאנוביץ' אחת בנגיחה ואחת בבעיטה שנעצרה אצל השוער.

מחצית השנייה

מכבי עלתה למחצית השנייה עם שינוי אחד בהרכב, כשפארפה גויאגון הוחלף אחרי שלא חש בטוב ואת מקומו תפס גבי קניקובסקי. מכבי המשיכה להניע כדור באופן תכליתי וגולסה פעמיים מצא עצמו במצבי הבקעה אך לא מצא את המסגרת.

בדקה ה-66 ערכה מכבי חילוף משולש: יובאנוביץ', גולסה וניר ביטון פינו את מקומם לטובת דור פרץ רארש אילייה ואבי ריקן. בדקה ה74 זהבי כמעט והכפיל את התוצאה אבל גלזר היה במקום לעצור את הנגיחה שלו.

בתוך תוספת הזמן כדור חופשי מ-40 מטרים להפועל ב"ש מצא את ההגנה הצהובה לא מוכנה והאדומים כבשו שער שיוויון שבהתערבות הואר נפסל בטענה לנבדל.