הפ' ראשל'צ יהודה – מכבי ת"א ׳שחר׳ 0:7 (נוער)
קבוצת הנוער של המועדון נכנעה להפועל ראשון לציון במסגרת המחזור ה-22 בליגת העל לנוער.לירון שרעבי (12), אשר אשטה (54), נועם כהן (61), רוי טליו (70)ֿ, עדי גיאת (74), יוסף בלטה (90) ומשה סמל (90) כבשו לזכות ראשון לציון.
 
מכבי פ"ת כלפו – מכבי ת"א עודד, יום שלישי – 17:15 בפתח תקוה סינטטי (נערים א׳)
נערים א׳ ישחקו ביום שלישי במשחק העונה נגד מכבי פ״ת במסגרת המחזור ה-19 של הליגה. הצהובים מגיעים למפגש מהמקום ה-2 בטבלה עם אותו מספר נקודות של מכבי פ״ת שנמצאת במקום ה-1. במפגש הקודם בין הקבוצות שהתקיים בקרית שלום מכבי הפסידה 5:4.
 
הפועל חיפה שלום – מכבי ת"א ׳אלי פוקס׳ 3:1 (נערים ב׳)
לאחר הניצחון במשחק העונה על הפועל ת״א, קבוצת נערים ב׳ המשיכה את המומנטום החיובי במשחק החוץ נגד הפועל חיפה במסגרת המחזור ה-19 של הליגה. הצהובים עלו ליתרון בזכות שער של אורי ברדוגו (25) וחיפה הצליחה להשוות רגע לפני השריקה למחצית (40). בפתיחת המחצית השניה סהר זקן החזיר את היתרון למכבי (42) ויואב חוניו כבש  שער נוסף רגע לפני הסיום (82).
 
מכבי חיפה גולדשנפלד – מכבי ת"א ׳אלדד׳ 4:1 (נערים ג׳)

נערים ג׳ נשארו מושלמים במסגרת הליגה אחרי הניצחון על מכבי חיפה בחוץ במסגרת  המחזור ה-21 של הליגה. הצהובים נותרו במקום ה-1 בטבלה כשהפער מהמקום ה-2 עומד על 8 נקודות. לזכות מכבי כבשו: מתן זיזוב, ניב אלוני, עילאי בן סימון ועידו יוסף.

משחקים נוספים:

מכבי רחובות "צו פיוס" – מכבי ת"א "ברוך עזרתי" 3:2 (ילדים א׳ דרום)

הפועל י-ם – מכבי ת"א ׳שלמה׳ 3:1 (ילדים א׳ צפון)

הפועל ראשל"צ – מכבי ת"א 3:0 (ילדים ב׳ דרום)

מכבי עמק חפר – מכבי ת"א ׳לייבו׳ 1:0 (ילדים ג׳ צפון)