מכבי ׳שחר׳ פגשה את מכבי חיפה במסגרת רבע גמר גביע המדינה לנוער. הצהובים חלפו עד כה על פני מכבי נווה שאנן והפועל ב״ש. מנגד היריבה מחיפה חלפה על פני הפועל מרמוק והפועל ר״ג. העונה הקבוצות נפגשו פעמיים במסגרת ליגת העל לנוער. במפגש הראשון שהתקיים באצטדיון נס ציונה הקבוצות נפרדו בתיקו 2:2. במפגש האחרון שהתקיים בחיפה המקומיים ניצחו 0:2. לקראת המפגש מאמן הקבוצה, קלאודיו בראגה, ביצע שני שינויים ממשחק הליגה האחרון בו הצהובים ניצחו בדרבי. סייד אבו פרחי, שחקן נערים א׳, פתח לראשונה בקישור ויקיר זילברמן בחוד.

הרכב הקבוצה: רועי עמדי, עילאי תומר, אדיר קורדובה, עבדאללה דאו (מיכאל מרנשטיין, 55), ענבר נידם, רוי נאוי (רוי ז׳רז׳בסקי, 75), עמית צור (מוחמד טאהא, 69), סייד אבו פרחי, בר לין, סאלי פחימה (אורי עזו, 55) ויקיר זילברמן (אגם חנון, 69).

מחצית ראשונה
בדקה ה-8 של המשחק חיפה איימה ראשונה על השער. ענאן חלאילי קיבל את הכדור באגף השמאלי, הוא חדר לרחבה ובעט כדור שהלך מחוץ למסגרת. לאחר שתי דקות שוב חלאילי הגיע אל ההזדמנות, הפעם הוא בעט מצד ימין של הרחבה אל הפינה הרחוקה, הכדור פגש את הקורה.

בדקה ה-11 הצהובים כמעט ומצאו את השער. המגן הימני, עילאי תומר, קאה את שוער חיפה מחוץ לשער וניסה את מזלו מחצי מגרש, הכדור הלך אל המסגרת אך נועם שביט הצליח להדוף לקרן.

בדקה ה-14 לאחר השתלטות במרכז המגרש, סאלי פחימה קיבל את הכדור בחלק הקדמי ושחרר בעיטה אל השער אך הכדור הלך מחוץ למסגרת.

בדקה ה-17 מכבי חיפה עלתה ליתרון. הרמה מהאגף השמאלי ננגחה ברחבה אל יונתן ליש שהמשיך בנגיחה אל הרשת. 0:1 לחיפה.

בדקה ה-21 חיפה עלתה ל-0:2. כדור רוחב מהאגף הימני הגיע אל חמזה שיבלי שבעט מקרוב פנימה.

בדקה ה-25 הצהובים יצאו להתקפה שהסתיימה בבעיטה מתוך הרחבה של בר לין, הכדור הלך אל המסגרת אך שביט הדף את הכדור.

בדקה ה-36 חיפה כבשה שער נוסף. הרמה מהאגף הימני ננגחה על ידי ליסב עיסאת פנימה. 0:3 לחיפה.

בדקה ה-41 סייד אבו פרחי מצא את פחימה בצד שמאל, הקשר חתך למרכז ובעט בימין לפינה הרחוקה, הכדור הלך סמוך לקורה והחוצה.

מחצית שניה
בדקה ה-54 חיפה כבשה שער נוסף. כדור רוחב מהאגף השמאלי הגיע אל אלכסנדר קאחביץ שבעט מקרוב פנימה. 0:4 לחיפה.

בדקה ה-59 הצהובים איימו על השער. כדור רוחב של עמית צור מהאגף הימני הגיע אל בר לין שבעט אל השער, הכדור נבלם והגיע אל רוי נאוי שבעט מעל השער. שתי דקות לאחר מכו אורי עזו בעט מצד שמאל של הרחבה כדור אלכסוני שחלף סמוך לקורה והחוצה.

בדקה ה-64 חיפה כבשה שער נוסף. ענאן חלאילי קיבל את הכדור באגף הימני, הוא חתך למרכז ובעט כדור אלכסוני שהלך פנימה. 0:5 לחיפה. דקה 67 חלאילי כבש שער נוסף, לאחר הרמה מהאגף הימני הוא המשיך את הכדור פנימה. 0:6 לחיפה.

בדקה ה-84 סייד אבו פרחי בעט מסף הרחבה עבור מכבי, מזל קלט את הכדור.

בדקה ה-88 רוי ז׳רז׳בסקי בעט מחוץ לרחבה והכדור פגש את המשקוף, דקה לאחר מכן עילאי תומר בעט כדור אלכסוני מצד ימין, מזל הציל לקרן.