מכבי תנעל בשבת הקרובה (15:00) את העונה הסדירה של ליגת ONE ZERO כשתתארח אצל הפועל חיפה למשחק במסגרת המחזור ה-26. הבוקר (חמישי) קיימה הקבוצה מסיבת עיתונאים בה דיבר המאמן אייטור קראנקה לקראת המפגש באיצטדיון סמי עופר. 

על הציפייה שלו מהמשחק נגד הפועל חיפה אמר קראנקה: "משחק קשה, אם מסתכלים על התמונה הגדולה, בעיקר על ה-12-10 משחקים האחרונים, הם השתפרו. זו קבוצה שקשה להבקיע נגדה, ואם נאפשר להם לשחק יש להם שחקנים טובים. זה משחק קשה, אבל זה תלוי בנו, אנחנו רוצים לצמוח, להיות ביחד ולהראות שאנחנו יותר מאוחדים מתמיד".

על התובנות שלו לאחר ההפסד להפועל ירושלים אמר: "אני מבין שאנחנו צריכים יותר עקביות, לא רק במהלך המשחק, גם ממשחק למשחק. מה שהופך קבוצה לחזקה זה עקביות ואחנו מנסים לתקן את זה במגרש האימונים. להיות חזקים לא רק עם הכדור או בלעדיו אלא גם מבחינה מנטלית. איבדנו את העקביות הזו לאחר 15 דקות וזה משהו שאנחנו צריכים לשנות".

על ההתמודדות עם לחץ בתפקיד אמר: "כבר אמרתי שאני רגיל להתמודד עם לחץ, אבל זה נכון שהופתעתי מכך שמאז שהגעתי, אפילו לאחר שניצחנו, נאמר שאנחנו לא משחקים טוב. הדבר הכי חשוב במועדון כזה זה כמובן לשחק טוב אבל גם לנצח משחקים. האווירה כעת היא לא הטובה ביותר אבל שוב מבחינת לחץ אני רוצה לקחת את כל הלחץ על הכתפיים שלי, הרגשתי שהשחקנים, בעיקר במחצית שנייה הרגישו את הלחץ הזה. אני רוצה לקחת את הלחץ הזה, אני יכול לעשות טעויות כפי שקרה בחילוף, אבל אני מעדיף שהקהל יהיה עם השחקנים כי השחקנים צריכים את הקהל".

על כך שמכבי לא מרבה לבצע מהפכים העונה: "אתה צריך להיות עם אותה אינטנסיביות וריכוז על המגרש במשך 90 דקות. זה משהו שאנחנו צריכים לעבוד עליו. זה נכון שכרגע הביטחון הוא לא מאה אחוז. במשחק האחרון הגישה שלנו בתחילת המשחק היתה טובה מאוד ולאחר מכן נעלמנו. יש לנו 3 חודשים להראות עד כמה טובה וחזקה הקבוצה הזו".

על התגובה של השחקנים לאחר ההפסד בשבת האחרונה: "ביום לאחר המשחק כולם ידעו שלא היה משחק טוב, כולם הבינו את התסכול של הקהל. יומיים לאחר מכן אנחנו כאן ביחד, ראיתי קבוצה טוב מאוד, אחנו מנתחים את המשחק שלנו, את הטעויות, את הדברים שעשינו טוב וכמאמן אתה מנסה ליצור איזון בין תיקון הדברים הרעים ושימור הדברים שעשינו טוב".