מכבי תתארח בשבת הקרובה (15:00) באיצטדיון סמי עופר ויפגשו את הפועל חיפה במסגרת המחזור ה-26 של ליגת ONE ZERO. הבוקר קיימה הקבוצה מסיבת עיתונאים בה דיבר גבי קניקובסקי לקראת המשחק שיסגור את העונה הסדירה בליגה.

"אנחנו צריכים לנצח, גם כשלא משחקים טוב צריך לדעת לקחת נקודות", אמר קניקובסקי לקראת שבת, "לצבור ביטחון בכל משחק שעובר ולאסוף את הנקודות. זה הכי חשוב כרגע כי זה המאני טיים"

כשנשאל על התחושות בעקבות ההפסד להפועל ירושלים סיפר הקשר: "התחושות היו מאוד קשות, קיווינו לתוצאה אחרת וזה לא הלך. לקח לנו איזה יומיים להתאושש ועכשיו הפנים כבר לשבת".

לאחר מכן נשאל על כך שהקבוצה לא יצאה בסיום לעבר הקהל ואמר: "כקבוצה וכשחקנים, הרגישו שהקהל באותו משחק לא היה איתנו ומאוד נפגעו. יכול להיות שזו היתה טעות לא לצאת כי האוהדים לאורך העונה כן תומכים בנו וכן איתנו. לפעמים זה אמוציות של אחרי משחק ולא תמיד רואים את הדברים אובייקטיבי. אבל דיברנו על זה וזה כן מה שנצטרך לעשות לאחר משחק".

על המצב בליגה אמר קניקובסקי: "אני לא חושב שזה גמור. אנחנו כרגע צריכים להתרכז בעצמנו בלבד ולהגיע לכל משחק כאילו זה גמר גביע. לא להסתכל ימינה או שמאלה. באמת בכל משחק להתרכז רק בו, לתת את המקסימום ולהמשיך קדימה".

על הסיבות לחוסר היציבות של הקבוצה העונה אמר: "החלפנו מאמן, היתה דרך מסוימת ופתאום מאמן אחר מגיע עם דרך אחרת. אני חושב שלא יצרנו מומנטום אפילו כשחקנים, אנחנו מרגישים שלא כל אחד מצליח להתחבר כמו שצריך העונה. דברים הולכים קשה יותר אבל אנחנו צריכים להתעלות על זה. זה הולך קשה כרגע, כמו שכולם רואים אנחנו לא מרוצים מאיך שאנחנו משחקים אבל זו העונה ועם כל הכבוד אנחנו בחצי גמר גביע, מקום שלישי, עוד לא נגמר ועם כל זה שאנחנו לא מרוצים מעצמנו אנחנו עדיין שם".