מכבי תל אביב נכנעה הערב (שבת) 2:1 להפועל ירושלים במשחק במסגרת המחזור ה-25 בליגת ONE ZERO. בסיום המשחק המאמן אייטור קראנקה דיבר עם כלי התקשורת וסיכם. 

 

תחילה נשאל האם הוא יכול להסביר את הצורה בה התפתח המשחק וענה: "לא. אני לא יכול להסביר כי אני מעדיף לנתח בצורה מעמיקה יותר את המשחק. אני לא רוצה להגיד משהו שאתחרט עליו. אני מעדיף לנתח, לראות מה קרה ולנסות לתקן את זה מוקדם ככל שאפשר".

על השאלה האם טעה בניהול המשחק אמר: "אני אחראי על כל ההחלטות, עבורי זו לא בעיה אם מישהו רוצה להגיד שטעיתי. ביצעתי חילוף וספגנו שני שערים, אם מישהו רוצה להגיד שטעיתי אז אני מקבל את זה".

"אני חושב ששיחקנו טוב 15 דקות, לאחר מכן מכן לא שיחקנו טוב", הוסיף, "הגנו גם כשהיינו צריכים להתקיף יותר, היינו לא מאורגנים במרכז המגרש, איבדנו את הכדור. חשבתי שבמחצית השנייה נשתפר, אבל זה לא קרה אז החלטתי להכניס שני שחקנים שמשחקים בעמדות האלה ומכירים אותן. לכן רציתי לשחק עם דן (גלזר) ודור (פרץ). עם רגליים טריות באמצע ושיחד עם ג'ראלדש וסבוריט זה יעבוד. זו היתה טעות שלי וזה לא עבד".

על תגובת חלק מהקהל לפיגור וההשפעה על הקבוצה אמר: "זה מובן לחלוטין, ההגיון מאחורי התגובה של הקהל. אני לא יודע מה קרה מעבר. עם 3 החילופים שבוצעו היו לנו שחקנים ליצור יותר מצבים אבל לא יצרנו אפילו מצב אחד".