חגיגה של רטרו בבלומפילד. מכבי תל אביב אירחה הערב את הפועל ירושלים למשחק במסגרת המחזור ה-25 בליגת ONE ZERO כשברקע כבוד גדול שעשה המועדון לאלופה הצהובה מעוננת 78/79.

המאמן, אייטור קראנקה עלה בהרכב שכלל את דניאל פרץ בשער. אנדרה ג'ראלדש, דרק לוקאסן, שחר פיבן, ניר ביטון ואנריק סבוריט איישו את החלק האחורי. גולסה, פארפה וקניקובסקי שיחקו במרכז ובחוד, ערן זהבי וג'ורג'ה יובאנוביץ'. 

עוד לפני שריקת הפתיחה נערך טקס מרגש בו השתתפו שחקני עונת 78/79 לקול תשואות הקהל.

מחצית ראשונה

חלפו 4 דקות בלבד של בליץ צהוב שהסתיימו במסירה נהדרת של סבוריט משמאל וערן זהבי המשיך מ-5 מטרים פנימה. 0:1 למכבי!

הצהובים המשיכו לתקוף גלים ויובאנוביץ' וזהבי היו קרובים להכפיל את היתרון עוד לפני שחלפו 10 דקות משריקת הפתיחה.

ככל שחלפו הדקות המשחק התאזן, כשהפועל ירושלים ניסתה למצוא את שער השיוויון. מנגד מכבי תקפה בעיקר מהאגפים וללא חוסר דיוק במסירה האחרונה הצהובים יכולים היו להכפיל את היתרון מוקדם יותר.

בדקה ה-36 רשמה מכבי את אחת ההחמצות בסיומה של התקפה מתפרצת כשיובאנוביץ' מצא את זהבי אבל האחרון חיפש את הפינה הימנית והכדור חמק מהקורה.

מחצית שנייה

מכבי עלתה למחצית השנייה ללא שינויים בהרכב. תחילת המחצית השנייה התאפיינה בעיקר בניסיונות של שתי הקבוצות למצוא את השער. בעוד שהפועל ירושלים התקשתה להגיע למצב ממשי, מכבי מצאה את עצמה פעמיים, פעם אחת יובאנוביץ' ופעם אחת סבוריט.

בדקה ה-58 ערך קראנקה שני חילופים, כשהכניס את דור פרץ ודן גלזר והוציא את פארפה וקניקובסקי. חלפה דקה אחת בלבד וסבוריט בניסיון גלישה ברחבה פגע בבדש והכשיל אותו. הפועל ירושלים זכתה בכדור עונשין מ-11 מטרים. בדש ניגש לבעיטה והכניע את פרץ. 1:1.

חלפו 3 דקות ושוב בדש, הפעם פרת מימין למרכז ובעט לפינה של פרץ ופנימה. 1:2 להפועל ירושלים.

מכבי החלה ללחוץ את שערה של ירושלים ובדקה ה-70 יובאנוביץ' רשם החמצה נוספת אחרי שבעיטה שלו מ-6 מטרים נעצרה אצל אדיליי.בדקה ה-71 קראנקה ערך שלושה חילופים: רארש אילייה, דן ביטון ויונתן כהן נכנסו במקומם של ניר ביטון, גולסה ויובאנוביץ'.

ניסיונות של דן ביטון ודור פרץ לא צלחו גם אחרי תוספת זמן ל 6 דקות ובסיום מכבי ירדה מנוצחת.