פרויקט 'עושים טוב בצהוב' של קרן מועדון הכדורגל מכבי תל אביב (ע"ר) בשיתוף אחים לסמל הסתיים השבוע בהצלחה מסחררת. בזכות התרומה הגדולה של משפחת אוהדי מכבי תל אביב נתרם מספק עצום ומרשים של מעל ל-2,000 סלי מזון, שהועברו לנזקקים לקראת פסח. הפרויקט הוקדש השנה לזכרו של אור אשכר ז"ל, אוהד הקבוצה שנרצח בפיגוע בדיזינגוף בתחילת חודש מרץ השנה, כאשר משפחתו וחבריו נכחו אף הם באירוע המרגש. 

הפרויקט של 2023 התעלה על כל הציפיות ובזכות התרומה האדירה שלכם ושל הינומה מוטורס, שהכפילה חלק מהסכום במהלך הקמפיין, הצלחנו לגייס יחד סכום חסר תקדים של כחצי מיליון שקלים (!). הכספים האלה שימשו כאמור לרכישת מוצרי מזון, שנארזו לחבילות וחולקו למשפחות שכעת יוכלו לחגוג את ליל הסדר בצורה מכובדת.

זו ההזדמנות לספר כי ביום שישי האחרון התקיים יום אריזות מיוחד באיצטדיון בלומפילד אליו הגיעו יותר מאלף מתנדבים, כמו גם נציג הבעלים ג'ק אנגלידיס, מנכ"לית המועדון שרון תמם, המאמן אייטור קראנקה, השחקנים אנריק סבוריט, אופיר דוידזאדה, גבי קניקובסקי, יונתן כהן, אייל גולסה, דור פרץ, דניאל פרץ, דן גלזר, יוריס ואן אובריים, דריק לוקאסן, דניאל טננבאום, אילון אלמוג ובנוסף גם כמה מבני משפחותיהם.

מי שדאגה לכולם כמו תמיד היא נותנת החסות של המועדון 'פיצה פרגו' שפינקה את המתנדבים בארוחת צהריים על טהרת מוצרי רשת הפיצריות המובילה. חברת CARGO, השותפה העסקית שלנו, היתה אמונה על שילוח החבילות ליעדן ואילו ה-DJ איב חכמון דאג לאווירה.  

מנכ"ל המועדון שרון תמם אמרה במהלך האירוע: "זה באמת אירוע הכי מרגש שיש, אולי האירוע הכי מרגש שמכבי ת"א מצליחה לארגן יחד עם האוהדים ואחים לסמל. השנה זה עוד יותר מרגש כי זה מוקדש לאור אשכר שלצערנו נפטר אחרי הפיגוע ולראות את המשפחה פה, את האמא, הילדים זה מרגש. מרגש שהכוח של המועדון הזה יחד עם האוהדים יכול לייצר כל כך הרבה חבילות, שיוכלו להפוך את החג לשמח עבור אנשים שלא יכולים לעשות זאת בעצמם". 

דור פרץ הוסיף: "זו יוזמה מבורכת של המועדון והקרן, זה מעיד הרבה על כמה איכפתיות יש פה לקהילה ועשיית הטוב. אני שמח שכל כך הרבה אנשים ואוהדים נרתמים ליוזמה הזו. זה מבורך ואמן שרק יימשכו יוזמות ומעשים טובים". 

אייל אשכר, אחיו של אור ז"ל, אמר: "לא מובן מאליו שהאירוע הזה מוקדש לאור ושכל כך הרבה אנשים באו והתגייסו למטרה כל כך טובה. אור היה בן אדם של נתינה גם בחייו וגם במותו, שהעניק חיים ל-5 אנשים נוספים, אנחנו עדיין לא מעכלים שהוא לא איתנו אבל יפה לראות את כל ההתגייסות והיום המדהים והמרגש הזה".