מכבי ׳שחר׳ פגשה את הפועל רעננה במסגרת המחזור ה-26 בליגת העל לנוער. במפגש הקודם בין הקבוצות הצהובים נכנעו 2:1 במגרשה הביתי של רעננה. לקראת המפגש מאמן הקבוצה, קלאודיו בראגה, ביצע שני שינויים מהמשחק האחרון. אדיר קורדובה חזר אל מרכז ההגנה ואורי עזו פתח באגף.

הרכב הקבוצה: רועי עמדי, עילאי תומר, מיכאל מרנשטיין, אדיר קורדובה, רוי ז׳רז׳בסקי, רוי נאוי, עמית צור, בר לין, מוחמד טאהא, אורי עזו ואגם חנון.

מחצית ראשונה
ההזדמנות הראשונה במשחק הייתה שייכת למכבי. אורי עזו קיבל את הכדור באגף השמאלי, הוא חתך למרכז ושחרר בעיטה שנהדפה על ידי אופק מליקה לקרן.

בדקה ה-15 הצהובים עלו ליתרון. עמית צור קיבל את הכדור באגף הימני, הוא המשיך לעילאי תומר שעקף אותו על האגף, המגן נתן כדור רוחב טוב אל אגם חנון שבעט מקרוב את הכדור פנימה. 0:1 למכבי.

דקה לאחר כיבוש הגול הצהובים כמעט וכבשו שער נוסף. בר לין בעט את הכדור מסף הרחבה ומליקה לקח.

בדקה ה-20 מכבי עלתה ל-0:2. רוי נאוי מצא את בר בצד ימין, הקשר מסר כדור רוחב אל הרחבה ואגם חנון המשיך בנגיעה פנימה.

בדקה ה-23 מכבי עם צמד הזדמנויות שכמעט והניבו שער נוסף. אורי הגיע אל הרחבה ובעט אל השער, מליקה הדף את הכדור, עמית צור בעט שוב אל השער ומליקה שוב הצליח להדוף לקרן ולמנוע שער בטוח.

בדקה ה-25 רעננה צימקה את התוצאה ל-2:1.
לאחר כדור קרן של הצהובים, מליקה העיף את הכדור קדימה, איתמר משרקי השתלט התקדם קדימה אל תוך הרחבה ומצא את הרשת.

רגע לפני הירידה למחצית שוב מכבי איימה על השער. בר לין בעט מתוך הרחבה ושוב מליקה הצליח לקלוט את הכדור.

מחצית שניה
המחצית השניה נפתחה כשהצהובים ממשיכים לשלוט בקצב המשחק ולאיים על השער

בדקה ה-54 מוחמד טאהא בעט בעוצמה אל המסגרת ומליקה קלט. בדקה ה-62 לין ניסה את מזלו מחוץ לרחבה והכדור הלך החוצה.

עד לסיום המשחק הצהובים שלטו במרכז המגרש, הניעו את הכדור והצליחו לייצר עוד מספר מצבים אך לא הצליחו למצוא את הרשת. בסיום המשחק התוצאה נשארה 1:2 למכבי שרושמת ניצחון רביעי רצוף במסגרת הליגה.