מכבי תחל בשבת הקרובה (20:00) את הסיבוב השני של הפלייאוף העליון כשתתארח אצל מכבי נתניה למשחק חוץ במסגרת המחזור ה-32. הבוקר (חמישי) קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות בה דיבר המאמן אייטור קראנקה.

לקראת המפגש עם נתניה אמר קראנקה: "אני חושב שהם ישחקו בסגנון שלהם, הם תמיד משחקים באותה אינטנסיביות וסגנון. זה נכון שהמשחק הקודם (בנתניה) לא היה טוב עבורנו אבל מצד שני בבית שיחקנו הרבה יותר טוב מולם, זה היה שונה. כעת יש לנו יותר ביטחון עם הכדור, השתפרנו וזו הדרך להמשיך בה. אנחנו כעת קבוצה טובה יותר מאשר לפני חודשיים".

"בכל משחק אנחנו צריכים לשחק לפחות עם אותה אינטסיביות של היריבה, ואז כשאתה משחק טוב יותר עם הכדור – להראות שאתה טוב יותר", הוסיף המאמן, "אנחנו צריכים להגיע למשחקים עם אינטנסיביות גבוהה ככל הניתן כי בכדורגל המודרני אם אתה לא אינטנסיבי אין לך סיכוי לנצח משחקים".

בהמשך נשאל קראנקה על כך שמכבי היא הקבוצה היחידה שלא הפסידה בסיבוב הראשון של הפלייאוף העליון וענה: "זה לא מספיק כי דבר אחד זה לא להפסיד ודבר שני זה לנצח משחקים. אנחנו כאן כדי לנצח, אבל זה נכון שיש שיפור. עדיין לא עשינו כלום, אנחנו צריכים להמשיך להשתפר, לנסות לנצח בכל משחק".

לקראת סיום המאמן התייחס גם לקושי לייצר רצף ניצחונות והסביר: "המטרה של כל קבוצה היא לנצח משחקים. ככל שאני מנתח את המשחק האחרון נגד אשדוד לעומת המשחק הראשון שלי במכבי שהיה נגד אשדוד – שיחקנו הרבה יותר טוב (במשחק האחרון). למרות זאת במשחק הראשון ניצחנו 0:3 ובמשחק האחרון זה הסתיים בתיקו. עבורי כמאמן חשוב לנצח אבל כדי לנצח אתה צריך להשתפר והקבוצה משתפרת. עכשיו זה עניין של זמן, הקבוצה משתפרת, אנחנו בלתי מנוצחים (בפלייאוף) אבל זה לא מספיק. אנחנו צריכים לחשוב על כך שאנחנו רוצים לנצח בכל משחק".