מכבי ת״א ׳שחר׳ פגשה את הפועל ר״ג במסגרת המחזור ה-27 בליגת העל לנוער. במפגש הקודם בין הקבוצות הצהובים ניצחו במגרש הביתי בנס ציונה 1:4. לקראת המפגש מאמן הקבוצה, קלאודיו בראגה, ביצע שינוי בודד בהרכב הקבוצה מהניצחון במחזור האחרון על הפועל רעננה. עידו בן שושן פתח במרכז הקישור במקום אורי עזו.

הרכב הקבוצה: רועי עמדי, עילאי תומר, מיכאל מרנשטיין, אדיר קורדובה, רוי ז׳רז׳בסקי, רוי נאוי, עמית צור (עבדאללה דאו, 90), עידו בן שושן (אורי עזו, 65), בר לין, מוחמד טאהא, ואגם חנון.

מחצית ראשונה
הצהובים פתחו את המשחק טוב יותר וכבר בדקה ה-6 כמעט ועלו ליתרון. כדור קרן שהורם לרחבה ננגח על ידי רוי נאוי לפינה רחוקה, הכדור חלף סמוך לקורה והחוצה. שתי דקות לאחר מכן גם רמת גן איימה על השער, גם המצב שלה הגיע מכדור קרן. עמית בזיס השתלט על כדור ברחבה ובעט אל הקורה.

בדקה ה-9 בר לין קיבל את הכדור במרכז, הקשר התקדם מעט ושחרר בעיטה שהלכה החוצה.

בדקה ה-15 התקפה מסודרת של מכבי הסתיימה במסירה של בר לין אל נאוי שבעט מחוץ לרחבה, הכדור שוב חלוף סמוך לקורה והחוצה. שתי דקות לאחר מכן עמית צור קיבל את הכדור באגף הימני, הוא חדר לרחבה ובעט כדור אלכסוני שפגש את הקורה הרחוקה.

בדקה ה-42 מכבי עלתה ליתרון. כדור קרן של בר לין הגיע אל ראשו של רוי נאוי שנגח את הכדור לפינה הרחוקה, הכדור פגש את הקורה ונכנס פנימה. 0:1 למכבי.

מחצית שניה
בדקה ה-52 הצהובים כמעט וכבשו שער נוסף. ההתקפה המתפרצת החלה כשאגם חנון נשלח קדימה בצד שמאל, הוא נתן כדור רוחב אל עמית צור שבעט טוב אל השער, אך הכדור הוסט לקרן.

בדקה ה-58 רמת גן השוותה את התוצאה ל-1:1. דג׳אץ וורקו קיבל את הכדור במרכז המגרש, הוא התקדם מעט ושחרר בעיטה מרחוק שהלכה אל הרשת. דקה לאחר מכן שוב וורקו איים על השער, הפעם הבעיטה שלו נהדפה על ידי רועי עמדי לקרן.

בדקה ה-68 מוחמד טאהא מצא את בר לין ברחבה, הקשר בעט אל השער אך הכדור חלף סנטימטרים מהקורה והחוצה. שתי דקות לאחר מכן לין הכניס כדור לאגם חנון שבעט אל המסגרת, אך עמית רייף קלט את הכדור.

בדקה ה-81 בר לין ניסה לאיים מחוץ לרחבה, אך הכדור הלך מחוץ למסגרת.

בדקה ה-86 רמת גן הפכה את התוצאה. הראל לוי קיבל את הכדור בצד ימין, הוא בעט כדור אלכסוני שנכנס פנימה. 1:2 לרמת גן.

בתוספת הזמן הצהובים כמעט והשוו את התוצאה. כדור עומק הגיע אל עבדאללה דאו, הוא בעט אל השער אך הכדור נבלם. בסיום המשחק התוצאה נשארה 1:2 לרמת גן.