מכבי תארח מחר (שבת, 20:00) את הפועל ירושלים למשחק במסגרת המחזור ה-33 בליגת ONE ZERO. רגע לפני המפגש בבלומפילד, מי שדיבר עם כלי התקשורות לקראת ההתמודדות היה אייל גולסה. צפו בו מדבר:

על היכולת של הפועל ירושלים אמר גולסה: "הם קבוצה שמשחקת טוב מאוד, רואים את זה בכל משחק. אנחנו מתכוננים אליהם בהתאם, יודעים שיהיה לא פשוט. יצא לנו לשחק נגדם בחודש האחרון, אנחנו נבוא ונעשה את הכל כדי לקחת את הנקודות. אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לשפר ואיך צריך לשחק נגדם ואני מאמין שנעשה את זה".

על התוצאות האחרונות של מכבי הוסיף הקשר: "אלה לא התוצאות שרצינו להגיע איתם למשחק הקרוב אבל אנחנו מנטרלים הכל, עובדים קשה, יודעים שיש לנו משחק מאוד קשה בשבת ומתכוננים בהתאם. נבוא ונעשה את העבודה".

על השאלה מדוע מלבד ערן זהבי וג'ורג'ה יובאנוביץ' שאר שחקני הסגל ממעטים לכבוש ענה: "כמו שאני רואה את זה זה ערבוב של דברים. אנחנו עובדים על זה באימונים, סיומת ודברים שיעזרו במשחק ואני מקווה שיראו את זה. אנחנו מרגישים משוחררים, אין לחץ ואנחנו עובדים טוב, מתכוננים טוב, הכל באווירה טובה ואני בטוח שיראו את זה".

על העונה שלו באופן אישי סיפר: "אני שחקן שרגיל לשחק כל הזמן אבל במכבי אין מה לעשות, יש לנו סגל מצוין, צריך להכיל את זה. לעבוד קשה ולהיות מוכן שיצטרכו אותי".

לסיום נשאל על עתידו ואמר: "אני לא רוצה לדבר על העונה הבאה, זה מיותר. אני רוצה לשחק כמה שיותר במשחקים שנותרו, להיות טוב ולעזור לקבוצה. נעשה סיכומים בסוף ונראה מה קורה".