קבוצת נערים ב׳ של המועדון עשתה הישג ענק בניצחון 0:2 על מכבי חיפה במסגרת המחזור ה-28 בליגה. מכבי הגיעו למפגש מהמקום ה-1 בטבלה כשהפער בפסגה עמד על 9 נקודות מהפועל ת״א. הניצחון על חיפה שמר על הפער כשנותר עוד 2 מחזורים לסיום העונה, משמע תואר האליפות יגיע אל קרית שלום. עבור הקבוצה מדובר באליפות שניה ברציפות לאחר שבשנה שעברה זכו בתואר כקבוצת נערים ג׳.

החניכים של עידן הררי ועידו ג׳אן עשו עונה נהדרת: 28 משחקים עד כה, מתוכם 24 ניצחונות, שתי תוצאות תיקו ו-2 הפסדים. הצהובים כבשו עד כה 73 שערים (הכי הרבה בליגה) וספגו רק 17 שערים (הכי מעט בליגה). הכובש המצטיין של הקבוצה הוא: יהל וקנין עם 15 שערי ליגה.

הקבוצה המיוחדת כבשה העונה ב-25 משחקים מתוך 28, הם ספרו 13 משחקים בהם הקבוצה שמרה על רשת נקייה וממוצע כיבושים למשחק עומד על 2.6 שערים למשחק.

מאמן הקבוצה, עידן הררי סיכם את המסע: ״אליפות של המון יכולת, אופי ויציבות לאורך העונה כולה. היה מרוץ מאוד צמוד, ידענו לשחק טוב יותר, להוביל את הטבלה ולקחת את המשחקים החשובים. הבאנו הרבה אופי לצד היכולת, לא בכדי אנחנו עם מספר הכיבושים הרב ביותר בליגה יחד עם מספר הספיגות הנמוך בליגה. מגיע כל הכבוד לשחקנים שלנו שהביאו אליפות שמייצגת את הערכים של המועדון מכבי תל אביב. יש כאן שנתון איכותי שימשיך הלאה ויקח אותנו רחוק גם בעתיד. אני מודה על הזכות לאמן את השחקנים כבר שנה שניה, אני מודה לצוות שלי שעטף אותי ועזר לכל אורך העונה. מוריד את הכובע בפני כולם על עונה יוצאת דופן מבחינת אופי ויכולת״.