קבוצת נערים ג׳ של המועדון עשתה הישג ענק בניצחון 0:2 על הפועל באר שבע במסגרת המחזור ה-31 בליגה. מכבי הגיעו למפגש מהמקום ה-1 בטבלה כשהפער בפסגה עמד על 12 נקודות ממכבי פ״ת. הניצחון על באר שבע שמר על הפער כשנותר עוד 3 מחזורים לסיום העונה, משמע תואר האליפות ישאר בקרית שלום שנה נוספת לקבוצת נערים ג׳ שלנו.

החניכים של איליה קרוסטין ושלומי טובול עשו עונה אדירה: 30 משחקים עד כה, מתוכם 28 ניצחונות ו-2 הפסדים. הצהובים כבשו עד כה 107 שערים (הכי הרבה בליגה) וספגו 25 שערים. הכובש המצטיין של הקבוצה הוא: עילאי בן סימון עם 37 שערים במסגרת הליגה.

הקבוצה המיוחדת כבשה העונה ב-29 משחקים מתוך 30, הם ספרו 14 משחקים בהם הקבוצה שמרה על רשת נקייה וממוצע כיבושים למשחק עומד על 3.56 שערים למשחק.

מאמן הקבוצה, איליה קרוסטין, סיכם את המסע: ״אחרי עונה מדהימה שהשחקנים עברו, מגיע להם לחגוג ולהרים את צלחת האליפות. כל הצוות והשחקנים עבדו קשה ואחרי היום אפשר להגיד באופן סופי שעשינו את זה. אני רוצה להודות לכל השחקנים ואנשי צוות ששמרו על יכולת ומוטיבציה גבוהה וכמובן ההתקדמות שעברו במהלך העונה הזאת. צריך לדעת להנות מהרגעים האלה אבל גם לא לשכוח שיש לנו עוד הרבה על מה לעבוד ולהמשיך קדימה״.