מכבי ת״א ׳שחר׳ פגשה את בית״ר ירושלים במסגרת המחזור ה-29 בליגת העל לנוער. במפגש הקודם בין הקבוצות מכבי ניצחה בבית 0:1. לקראת המפגש מאמן הקבוצה, קלאודיו בראגה, בחר לפתוח בהרכב זהה לניצחון מהמחזור האחרון נגד מכבי נתניה.

הרכב הקבוצה: תומר אלון, עילאי תומר, מיכאל מרנשטיין, אדיר קורדובה, עלי חטיב, רוי נאוי, עמית צור, בר לין, מוחמד טאהא, יקיר זילברמן ואגם חנון.

מחצית ראשונה
מכבי פתחה את המשחק עם מספר מצבים שכמעט והובילו לשער מוקדם. בדקה ה-6 בר לין בעט מתוך הרחבה אך הכדור הלך מעל השער. ארבע דקות לאחר מכן שוב לין היה עם ההזדמנות, הפעם בעיטה חופשית שלו פגעה במשקוף השער.

בדקה ה-12 עמית צור מצא את אגם חנון בתוך הרחבה, החלוץ בעט אל השער אך הכדור הלך החוצה. שתי דקות לאחר מכן צור בעצמו הגיע למצב מול השער, הוא בעט אך הכדור הלך החוצה.

בדקה ה-32 בית״ר ירושלים עלתה ליתרון 0:1. עומר זגורי שלח כדור עומק אל נהוראי דבוש שהתקם אל תוך הרחבה והצליח למצוא את הרשת.

מחצית שניה
גם המחצית השניה נפתחה עם מספר מצבים עבור הצהובים, אך שער השיוויון הגיע בדקה ה-63. לין נתן צ׳יפ חכם מעל ההגנה ויקיר זילברמן המשיך בנגיחה את הכדור פנימה. מכבי השוותה ל-1:1.

שתי דקות לאחר השער מכבי כמעט וכבשה שער נוסף. אורי עזו קיבל את הכדור באגף השמאלי, הוא נתן כדור רוחב שהגיע אל בר לין שבעט בנגיעה מסף הרחבה, אך שוער ירושלים הצליח להדוף את הכדור.

עד לסיום המשחק שתי הקבוצות ניסו למצוא את השער עם מספר מצבים מסוכנים אך התוצאה נשארה זהה עד הסיום.