מכבי ת"א ׳שחר׳ – מכבי נתניה 1:3 (נוער)
קבוצת הנוער של המועדון ניצחה בבית את מכבי נתניה במסגרת המחזור ה-28 בליגת העל לנוער. אגם חנון העלה את מכבי ליתרון אחרי בעיטה של רוי נאוי אל השער, החלוץ הסיט את הכדור פנימה (8). מוחמד טאהא הכפיל מבישול של עמית צור (35) ויקיר זילברמן כבש את השלישי בפנדל (45). עידן ברנס צימק (90).
לסיקור המשחק המלא לחצו כאן.
 
מכבי ת"א ׳עודד׳ – הפועל ב"ש 0:1 (נערים א׳)
קבוצת נערים א׳ ניצחה ממש בשניות הסיום את הפועל ב״ש במסגרת המחזור ה-27. בתוספת הזמן של המשחק יהודה בלאי הרים כדור קרן ואורי עמיוף נגח את הכדור פנימה. בזכות הניצחון הצהובים נותרו במקום ה-1 בטבלה כשהפער מהמקום השני עומד על נקודה אחת.
 
מ.ס. אשדוד ׳מוריס׳ – מכבי ת"א ׳אלי פוקס׳ 3:1 (נערים ב׳)
קבוצת נערים ב׳ ניצחה את היריבה מאשדוד במסגרת המחזור ה-27 של הליגה. לזכות הצהובים כבשו: אורי ברדוגו (8), עצמי (12) ורני ריבל (37). בזכות הניצחון הצהובים נמצאים במקום ה-1 בטבלה עם פער של 9 נקודות מהמקום השני כשנותרו עוד 3 מחזורים לסיום הליגה. המשמעות היא שבמחזור הבא הצהובים יוכלו להבטיח את תואר האליפות.
 
מכבי פ"ת יהודה פרטוש – מכבי ת"א ׳אלדד׳ 0:5 (נערים ג׳)

קבוצת נערים ג׳ נכנעו למכבי פ״ת במסגרת המחזור ה-30 של הליגה. הצהובים נמצאים במקום ה-1 בטבלה כשהפער מהמקום השני עומד על 12 נקודות כשנותרו עוד 4 מחזורים לסיום. גם נערים ג׳ יוכלו להבטיח את תואר האליפות במחזור הבא.

משחקים נוספים:

מכבי ת"א "ברוך עזרתי" – ס. נס ציונה 1:7 (ילדים א׳ דרום)

מכבי ת"א שלמה – מכבי חיפה גולדשנפלד 1:1 (ילדים א׳ צפון)

ס. נס ציונה – מכבי תל אביב עוז 3:0 (ילדים ג׳ דרום)

מכבי חיפה עודד – מכבי ת"א לייבו 2:2 (ילדים ג׳ צפון)