מכבי תלאביב יצאה למשחק חוץ באצטדיון בנתניה נגד מכבי נתניה במטרה לשוב למסלול הניצחונות אחרי התיקו 1:1 בשבת שעברה נגד מ.ס. אשדוד.

המאמן, אייטור קראנקה ערך מספר שינויים בהרכב מזה שפתח במשחק האחרון: דניאל פרץ פתח בשער כשלניו בהגנה, מאור קנדיל, ניר ביטון, אנריק סבוריט ומאור קנדיל. בקישור, דן גלזר ודור פרץ המשיכו לקבל קרדיט לצידם של פארפה גויאגון ודן ביטון.

בחוד ההתקפה פתחו ערן זהבי וג'ורג'ה יובאנוביץ'. במשחק צפה גם הבעלים מיץ' גולדהאר שנחת בישראל במהלך הסופ"ש.

מחצית ראשונה

30 שניות פתיחת המשחק והתקפה ראשונה של הצהובים מצד ימין הסתיימה בשער של דן ביטון אחרי הגבהה של יובאנוביץ' מימין, הורדה של זהבי וביטון שהמשיך מקרוב פנימה. התערבות שופטי ה-ואר, קבעה שהייתה עבירה של יובאנוביץ' תוך השתלטות על הכדור והשער נפסל.

יובאנוביץ' רשם בדקה ה-12 החמצה גדולה אחרי התקפת מעבר שהסתיימה בבעיטה של גויאגון שנהדפה על ידי ניצן, יובאנוביץ' עט על הריבאונד ובעט מ-8 מטרים החוצה.

גם מכבי נתניה רשמה כמה הזדמנויות מעניינות ובראשן בעיטה של איתן מזרחי בפגשה את משקוף שערו של פרץ. גם עוז בילו ניסה את כוחו בפריהצ לרחבה אבל נעצר ברגע האחרון.

מחצית שנייה

עם פתיחת המחצית השנייה מכבי לחצה על שערו של ניצן ופעמיים כבשה אך השערים של גויאגון ושל יובאנוביץ' נפסלו בטענת נבדל.

בדקה ה-60 קיימה מכבי חילוף כפול, יצאו דן גלזר ומאור קנדיל ותפסו את מקומם, שחר פיבן וגבי קניקבוסקי. האחרון העמיד בדקה ה-72 את זהבי באחד על אחד מול ניצן, השוער עצר את הבעיטה הראשונה והריבאונד של מספר 7 חמק סמוך מהקורה.

הלחץ של הצהובים נמשך וגם יובאנוביץ' מצא את עצמו בועט מתוך הרחבה מעל לשער של ניצן. בהמשך אילון אלמוג רשם דקות ראשונות מאז חזר לישראל מאוסטריה כשנכנס במקומו של דן ביטון.

בדקה ה-84 ערך קראנקה את החילופים האחרונים במשחק: זהבי ויובאנוביץ' יצאו ונכנסו במקומם איל גולסה ודור תורג'מן. התקפה לאחר מכן סבוריט מצא ברוחב את אלמוג שבעט מהרחבה אבל ניצן הדף לקרן. בתוך תוספת הזמן שוב ניצןמנע ממכבי לעלות ליתרון אחרי שהדף כדור שבעט קניקובסקי מ- 5 מטרים.