מכבי תל אביב תסיים בקרוב (שבת, 20:30) את עונת 2022/23 במשחק חוץ מול מ.ס אשדוד באיצטדיון הי"א. רגע לפני המפגש במסגרת המחזור ה-36 והאחרון בליגת ONE ZERO דיבר אילון אלמוג עם כלי התקשורת. בין השאר שחקן ההתקפה שלנו התייחס גם לעונה שעברה עליו כשבתחילתה יצא להשאלה בהארטברג, אך בהמשך שב לסגל של מכבי.

תחילה נשאל אלמוג על השער שכבש בניצחון 0:3 על הפועל ב"ש והתגובה שלו אחריו: "תמיד כיף לכבוש שערים, מגיל קטן אני כובש שערים ותמיד יש לי את התשוקה הזו ואני רוצה עוד ועוד. זה לא משנה אם המשחק נגמר או לא, בטח במכבי תל אביב, כל דקה חשובה ומקום שאני רוצה להיות בו, שגדלתי בו והחלום שלי היה להגיע לקבוצה הבוגרת ולהצליח שם. זו באמת הרגשה מדהימה ואני רעב לעוד. נשאר משחק אחרון לעונה ואני אתן את המאה אחוז שלי, וכמובן בעונה הבאה אני ארצה להראות כמה אני שווה וכמה אני טוב ואני אעשה את זה".

לאחר מכן התייחס אלמוג לעונה הנוכחית של מכבי ואמר: "גדלתי וחונכתי במכבי לקחת אליפויות, להילחם על כל תואר אפשרי ולנצח בכל משחק. אני לא צריך להגיד, זו עונה לא מוצלחת, זה מוכח כי מכבי צריכה לקחת כל תואר שאפשר לקחת או להילחם עליו עד הרגע האחרון. זו הסיטואציה, לפעמים דברים לא מסתדרים, אני יכול להבטיח שאנחנו השחקנים נותנים את המאה אחוז ונותנים הכל ויודעים שצריל לספק את הסחורה על המגרש. בסופו של דבר אנחנו צריכים להביא תוצאות. הקהל הוא חלק מאיתנו, השחקן ה-12, אנחנו מרגישים אותם במשחקים, תמיד רוצים להחזיר ולשמח אותם. לצערנו זה לא יצא העונה ונעשה כל כדי לחזור טובים יותר וחזקים יותר ולהילחם על כל תואר אפשרי – כי זו מכבי ת"א".

על העונה שעברה עליו:
"אני אחזור אחורה ואומר שאני באמת מגיל 10 במכבי וכל הזמן החלום שלי היה להיות במכבי תל אביב, כל הצעדים שעשיתי משחקן צעיר, הכל היה כדי להגיע למכבי. עשיתי 3 עונות וחשבתי שאני רוצה לקבל יותר דקות ולהראות יותר ולכן בחרתי לצאת להשאלה. בנוסף למכבי, החלום שלי גם היה חו"ל והיתה סיטואציה שהיתה לי הזדמנות ורציתי ללכת על זה. זה לא הלך מסיבות כאלה ואחרות, כן התחלתי מעולה, ראיתי את העונה הזו הולכת לכיוון פנטסטי אבל לא הכל הולך בחיים כמו שאתה רוצה ודברים לא תמיד מסתדרים כמו שאתה רוצה. רציתי לחזור למכבי וזו היתה האופציה היחידה שלי. עשיתי הכל כדי שזה יקרה, אני מאוד שמח שחזרתי ומעריך כל דקה פה".

על השאלה מה החלק שלו בכך ענה אלמוג: "אני לא מאשים אף אחד, מסתכל רק על עצמי ואיפה אני יכול להשתפר. וכן, אני יכול להשתפר בהמון דברים. אני לא יודע בדיוק לשים את האצבע אבל יש המון החלטות וגורמים ואני יודע שאני צריך להסתכל על עצמי, איך אני באמת עובד קשה בכל יום ומוכיח את עצמי בכל דקה שנותנים לי. זה מה שאמשיך לעשות, אני מאמין בעצמי ובאמת באמת רוצה להצליח כאן".