אקדמיית הנוער של המועדון קיימה ביומיים האחרונים ימים מיוחדים עבור שחקני כדורגל צעירים. צוות האימון הרחב ערך שני ימים מרוכזים עבור ילדים מכל רחבי הארץ. את הפרוייקט ניהל רן אליאס, האיש שעומד בראש מערך הסקאוטינג באקדמיית הנוער. לצד אליאס עמד צוות מאמנים שעזרו לשמור על איכות, מקצוענות והנאה. ביומיים הללו נכחו אנשי הצוות המקצועי של המחלקה הדרומית והצפונית.

הימים הפתוחים נערכו על פני יומיים מרוכזים, כאשר כל יום התחלק ל-3 חלקים נפרדים. בכל חלק התאמנו לפי חתך גילאים שונה, משנתון 2010 עד 2017. האימונים נערכו בהתאם לפילוסופיית המועדון. השחקנים הצעירים הגיעו מכל רחבי הארץ, נציגים מאילת ועד קרית שמונה.

במידה ותהיה התאמה, הצוות המקצועי יצור קשר עם השחקנים המתאימים להמשך התקשרות. היום המיוחד יצר הזדמנות מצויינת לילדים מכל רחבי הארץ להתקרב למועדון הצהוב ולספוג את הערכים של מכבי תל אביב.

ראש מערך הסקאוטינג באקדמיית הנוער, רן אליאס, סיפר על הימים הפתוחים שהתקיימו בקריית שלום: ״אנחנו ממשיכים את המסורת של ימים פתוחים באקמיית הנוער של המועדון. השנה הגיעו מספר שיא של מעל 500 שחקנים צעירים מכל רחבי הארץ שאומנו על ידי מאמני אקדמיית הנוער. בעקבות ההרשמה המרובה לראשונה קיימנו שני ימים פתוחים על מנת לייעל את בחינת השחקנים וילצור סביבה מקצועית ומהנה. מדובר בפרוייקט אחד מיני רבים שהמטרה היא שהוא ימשיך להתקיים מספר פעמים בשנה. המטרה באירועים הללו היא לראות שחקנים מוכשרים מכל הארץ ולתת להם בעצם את ההזדמנות לשחק ולהתאמן במגרשי האימונים של אקדמיית הנוער תחת המאמנים המקוצעיים שלה. היום הזה הראה את העוצמות של מכבי תל אביב. תודה רבה לכל המאמנים ואנשי המועדון שלקחו חלק ביומיים הנהדרים האלו״.