מכבי ת״א ׳שחר׳ פגשה את הפועל ק״ש במסגרת המחזור האחרון בליגת העל לנוער. במפגש הקודם בין הקבוצות הצהובים נכנעו 2:1 במגרשה הביתי של הקבוצה מהצפון. לקראת המפגש מאמן הקבוצה, קלאודיו בראגה, ביצע שינוי אחד בהרכב הקבוצה מהמחזור הקודם. אורי עזו פתח בכנף במקומו של עמית צור.

הרכב הקבוצה: תומר אלון, עילאי תומר, מיכאל מרנשטיין, אדיר קורדובה, עלי חטיב (ענבר נידם, 46), רוי נאוי, מוחמד טאהא (עידו בן שושן, 80), בר לין (עמית צור, 46), אורי עזו (אוראל באייה, 46), יקיר זילברמן (רוי ז׳רז׳בסקי, 71) ואגם חנון.

מחצית ראשונה
ההזמדנות הראשונה במשחק הגיעה בדקה ה-10 של המשחק. הצהובים יצאו להתקפה מסודרת שהסתיימה בבעיטה של בר לין מחות לרחבה, הכדור הלך מעל השער.

בדקה ה-13 אורי עזו, קיבל את הכדור באגף השמאלי, הוא חתך למרכז ושחרר בעיטה לפינה הקרובה שהלכה אל המסגרת אך שוער קרית שמונה, נועם אוחנה, הדף את הכדור לקרן.

בדקה ה-26 קרית שמונה עלתה ליתרון 0:1. בילאל שאהין קיבל את הכדור באגף השמאלי, הוא נתן כדור רוחב אל תוך הרחבה ויהלי שלו גלש אל הכדור והצליח להכניס את הכדור פנימה.

בדקה ה-38 קרית שמונה כבשה שער נוסף. מוחמד אבו רומי קיבל את הכדור בצד ימין, הוא חתך למרכז הרחבה ובעט כדור שהלך לפינה הרחוקה ופנימה. 0:2 ללקרית שמונה.

בדקה ה-42 מכבי חזרה לאיים על השער, בר לין מצא את מוחמד טאהא שבעט מחוץ לרחבה, אך אוחנה הצליח לקלוט את הכדור.

מחצית שניה
בדקה ה-47 קרית שמונה עלתה ל-0:3. יאיר מרדכי בעט מתוך הרחבה פנימה.

בדקה ה-49 מכבי צימקה את התוצאה ל-3:1. ענבר נידם, שנכנס כמחליף הרים כדור טוב אל הרחבה ורוי נאוי נגח את הכדור פנימה.

בדקה ה-53 מוחמד טאהא ניסה את מזלו מחוץ לרחבה, הכדור חלף סמוך לקורה והחוצה. שתי דקות לאחר מכן הצהובים יצאו למתפרצת, אוראל באייה נשלח בכדור עומק באגף השמאלי, הוא חדר לרחבה ובעט כדור אלכסוני שנהדף אצל אוחנה.

בדקה ה-67 כדור חופשי של באייה חלף מעל מעל המשקוף והחוצה. שלוש דקות לאחר מכן כדור שננגח ברחבה נבעט בבעיטת מספרת על ידי רוי נאוי, הכדור פגש את הרשת החיצונית העליונה.

בדקה ה-72 כדור גבוה ננגח על ידי אגם חנון אל מוחמד טאהא שחדר אל הרחבה ובעט אל השער אך הכדור חלף סמוך לקורה והחוצה. שתי דקות לאחר מכן רוי נאוי קיבל את הכדור ברחבה, הקשר בעט טוב אל הפינה אך אוחנה הציל ומנע שער בטוח.

בדקה ה-90 עילאי תומר הרים כדור טוב אל הרחבה, חנון נגח את הכדור אל השער אך הכדור חלף סנטימטרים מהקורה והחוצה. בתוספת הזמן עמית צור בעט מסף הרחבה בעוצמה אל השער, הכדור חלף מעט מעל המשקוף והחוצה.