מכבי תל אביב תעלה מחר (שני, 20:30) למשחק הבית האחרון של העונה. הצהובים יארחו את הפועל ב"ש במסגרת המחזור ה-35 של ליגת ONE ZERO ויממה לפני קיימה הבוקר הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות.

המאמן אייטור קראנקה דיבר עם כלי התקשורת, נשאל תחילה על החיסורים הרבים בסגל היריבה וענה: "זה משחק שאנחנו צריכים להגיע אליו בגישה של לרצות לנצח, זה משחק הבית האחרון בבית, ניסיתי להראות לשחקנים מה ב"ש עושה גם עם השחקנים שיש לה כרגע. אנחנו צריכים להיות עצמנו, לנסות לנצח מההתחלה ולסיים את העונה בבלומפילד בצורה הכי טובה שאפשר".

על התחושה לאחר התוצאות האחרונות אמר: "הרגשנו אכזבה, כולם רצו להיות בגמר, להילחם על האליפות אבל אחרי האכזבה הזו אנחנו צריכים להמשיך, אסור לוותר אלא רק לחשוב על המשחק הבא. לסיים את העונה הכי טוב שאפשר ולהתחיל לחשוב על העונה הבאה במשחקים האלה".

על המטרות עד לסיום העונה אמר קראנקה: "המטרה היא להיות טוב יותר בכל יום. אם אני טוב יותר כמאמן אני יכול לשפר את השחקנים. המטרה שלי היתה לעזור למועדון להיות הכי טוב שאפשר וזה מה שאני מנסה לעשות בכל יום, לעבוד קשה ולשפר את השחקנים כך שיתפקדו היטב".

על העזיבה של ברק יצחקי סיפר: "זו הפתעה, מאז שהגעתי עבדנו ביחד טוב מאוד. זו הפתעה אבל משהו שקרה, ואנחנו צריכים לחשוב על העתיד. אני מאחל לו כל טוב, היחסים איתו היו טובים מאוד ואני מאחל לו רק טוב בהמשך".

לסיום נשאל מה צריך לקרות כדי שמכבי תהיה טובה יותר בעונה הבאה וענה: "לעבוד קשה, לעבוד קשה זו הדרך. כשאני אומר לעבוד קשה אני מתכוון שכולם עובדים. אני חושב שמאז שהגעתי היחסים בין כולם היו טובים מאוד, אמרתי אחרי משחקים שאנחנו יודעים מה הטעויות שלנו, עכשיו זה הזמן לתקן את הטעויות האלה, לדעת מי אנחנו ומה אנחנו רוצים. בעיקר לשפר את עצמנו אינדיבידואלית. כולם יודעים שכדי לשפר את הקבוצה אנחנו צריכים להשתפר אינדיבידואלית".