מכבי תקיים מחר (שני, 20:30) את משחק הבית האחרון שלה העונה כשתארח את הפועל ב"ש בבלומפילד. יממה לפני קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות בה דיבר יונתן כהן עם כלי התקשורת.

כהן נשאל תחילה על ההשוואה בין העונה שחווה באיטליה אשתקד לעונה הנוכחית במכבי וענה: "קשה להשוות בין העונות, אלה שני מועדונים שונים ומקומות שונים, הגעתי לשתי העונות בציפיות מאוד גבוהות, באיטליה היה קצת יותר קשה מחוץ לבית, המשפחה, הסיטואציות יותר קשות. הגעתי לפה עם ציפיות גבוהות ולא חשבתי שאספק את התשובות האלה של למה אני לא משחק ואיזו עונה קשה עברנו, אבל אני מסתכל על העתיד, חיובי ויודע שיהיה טוב בהמשך".

לאחר מכן הוסיף על הקושי שחווה העונה: "אני מסתכל על הצדדים החיוביים. עברתי שנה לא פשוטה, היו פציעות שעיקבו אותי וגם לא שיחקתי הרבה בעונה הקודמת, אז כל הזמן לקח צעד אחד יותר. אני חיובי, מסתכל על המשחקים הקרובים, העונה הבאה ואני אגיע לטרוף את הדשא".

על השאלה מה למד מהעונה האחרונה ענה: "למדתי שלא הכל קל בחיים, צריך להתמודד גם עם כישלונות, אכזבות וביקורות אבל אני מאמין שיהיה בסדר. אני והקבוצה יודעים איפה נכשלנו, מה הציפיות מאיתנו ואנחנו עם הפנים קדימה".

על ההגעה של בן מנספורד למועדון אמר: "בן עשה פה דברים נפלאים במועדון, לא רק בקבוצה הבוגרת, הוא קידם הרבה שחקנים צעירים שנמצאים פה היום והם השלד של הקבוצה. אנחנו מכירים אבל הכל תלוי בי, אני לא אשחק בכלל בן מנספורד, אני הולך להוכיח את עצמי באימונים, במגרשים כל יום".

על המשחקים שנותרו למכבי העונה אמר: "לגבי שני המשחקים הקרובים, כמובן שאנחנו רוצים לנצח בכל משחק. קצת מאוכזבים שאין לנו מטרות לשחק עליהם אבל ברגע שהורידו נקודות לב"ש אז מכוונים למקום השני וכמה שיותר גבוה. כמובן שארצה להוכיח את עצמי ולהוכיח למאמן שמגיע לי להיות פה ואני רוצה להיות פה בעתיד".

לסיום אמר: "למדתי מהעונה הזו הרבה, כשאתה לא משחק אז קשה לייצר רצף וביטחון אבל אני מאוד מאמין בעצמי, יודע מה אני שווה ועכשיו אני מרגיש הרבה יותר טוב. גם באימונים וגם במשחק נגד מכבי חיפה נכנסתי ועשיתי כמה פעולות טובות. הפנים שלי קדימה אל שני המשחקים הקרובים, לסיים את העונה טוב ולהתחיל את העונה הבאה בכל הכוח".