מועדון הכדורגל מכבי תל אביב מודיע על מינויו של מיכאל זנדברג כמאמן קבוצת הנוער מכבי ת"א 'שחר'.

זנדברג, שאימן ב-2019 במחלקת הנוער של מכבי ת"א, אמר לאתר הרשמי: ״אני שמח להצטרף למועדון בסדר גודל של מכבי, מודה על האמון שניתן בי ומקווה להצדיק אותו. אני מחכה להתחיל בעבודה הקשה ומקווה שתהיה לנו עונה מוצלחת.״

מנהלה המקצועי של מחלקת הנוער, קלאודיו בראגה, הוסיף: "מיכאל זנדברג הוא אחד מאנשי המקצוע הצעירים והמוערכים בכדורגל הישראלי. הוא צבר ניסיון רב במגוון תפקידי אימון בגילאים המתקדמים של מחלקות הנוער. ההישגים של מיכאל בשלל קבוצות ונבחרות במהלך קריירת משחק מפוארת מעידים על אופי תחרותי שיסייע רבות לשחקני הדור הצעיר בהכנה ובהתפתחות שלהם לדור העתיד של מכבי ת"א. אנו מאחלים למיכאל את מלוא ההצלחה כמאמן קבוצת מכבי תל אביב 'שחר'."

זנדברג, עבד ב-3 השנים האחרונות כמאמן הנערים, הנוער ועוזר המאמן של הקבוצה הבוגרת בהפועל ת"א, גדל במחלקת הנוער של הפועל רמת גן, ועבר להפועל פתח תקווה (1998-2002), מכבי חיפה (2002-2006) ובית"ר ירושלים (2006-2009). זנדברג, שיחק גם בהפועל ת"א, בני יהודה, מכבי פ"ת, הפועל חיפה, עירוני רמה"ש והפועל ראשל"צ לפני שפרש ממשחק פעיל במדי הפועל ר"ג ב-2018. כאחד השחקנים המעוטרים בתולדות הכדורגל הישראלי, זכה זנדברג ב-5 אליפויות ו-3 גביעים ובנבחרת ישראל כבש 4 שערים ב-20 הופעות בין לאומיות בין 2002 – 2007 כשבנוסף ערך עוד 15 הופעות וכבש 4 שערים בנבחרות הצעירות.