קבוצת הנוער של המועדון, מכבי ת״א ׳שחר׳, המשיכה את היכולת הטובה בטורניר הבינלאומי בבולגריה. לאחר שניצחו אתמול במשחק הפתיחה 1:3 את ווזדובאץ' הסרבית. הבוקר (ד׳) הצהובים ניצחו 1:4 את אריס סלוניקי והבטיחו את המקום בחצי הגמר. מחר יתקיים המשחק האחרון בבית א׳ כאשר הקבוצה תפגוש את בוטב פלובדיב (U17) בשעה 9:00.

מהלך המשחק:
כבר בדקה ה-3 אריס סלוניקי עלתה ליתרון. כדור עומק מהאגף השמאלי אל תוך הרחבה הגיע אל חלוץ הקבוצה שבנגיעה בעט את הכדור פנימה.

בדקה ה-38 מכבי השוותה את התוצאה ל-1:1. ההתקפה החלה מהאגף השמאלי, יהודה בלאי מסר אל מרכז המגרש שם הוא מצא את יואב פליישמן, הקשר מצא את עמית צור באגף הימני שהמשיך בנגיעה אל נועם שוורץ. המגן פרץ לרחבה ונתן כדור רוחב שפגע במגן אריס סלוניקי ונכנס פנימה.

בדקה ה-43 הצהובים הפכו את התוצאה. נועם שוורץ חטף את הכדור בהגנה, הוא ביצע דאבל פס עם יובל כפיר שנתן כדור עומק אל אגם חנון. החלוץ דהר קדימה ובעט אל המסגרת, שוער סלוניקי הדף, שוורץ השתלט ומסר אל אורי עזו שבעט מקרוב פנימה. 1:2 למכבי.

בדקה ה-48 מכבי עלתה ל-1:3. ההתקפה החלה אצל שוער הקבוצה, שליו סעדיה, הוא  נתן את הכדור לאיתי מלמה ששלח כדור ארוך אל האגף השמאלי, עזו השתלט עם הראש, ידר לרחבה ומסר כדור רוחב אל יובל כפיר שבעט מקרוב פנימה.

בתוספת הזמן של המשחק החניכים של מיכאל זנדברג סגרו את הסיפור. עידו בן שושן השתלט על הכדור על סף הרחבה ובעט כדור אל הפינה השמאלית שהלכה פנימה. מכבי מנצחת את אריס סלוניקי 1:4 ומבטיחה את מקומה בחצי הגמר.