מכבי הציגה היום (שלישי) את רובי קין כמאמנה החדש במסיבת עיתונאים מיוחדת ומי שנכח באירוע היה כמובן בן מנספורד. המנכ"ל ניצל את ההזדמנות כדי לענות לראשונה על מספר שאלות מצד כלי התקשורת המסקרים את הקבוצה. 

את ההחלטה למנות את קין למאמן הסביר: "כולנו עובדים פה בשיתוף פעולה, אנחנו מתקשרים וכולנו הסכמנו שכדי מכבי תצליח אנחנו צריכים מנטליות ווינרית, התחלה חדשה, אנרגיה חדשה, וזה מגיע מכולם. ממיץ', ממני ועד האנשים במועדון. כולנו נצליח רק אם נגיע באנרגיות חיובית, נדחוף אחד את השני ועבורי רובי נותן לנו את זה. 28,000 אנשים בבלומפילד, יש לחץ אבל הוא מוכן לזה, הוא עשה את זה הרבה שנים ואני חושב שזה היה זמן לאנרגיה חדשה והתחלה מחדש".

כשנשאל על מאפייני תפקידו ואחריותו כמנכ"ל המועדון ענה: "תמיד מילאתי תפקיד של מנכ"ל, ג'ק, מיץ' ואני תמיד עבדנו טוב ביחד ואין סיבה שזה לא יימשך. כפי שאמרתי כשמוניתי וכפי שמיץ' אמר, נמשיך עם המודל הזה של מנכ"ל ומאמן ראשי. אנחנו מגייסים בצדדים של ניתוח והצדדים הטכניים, מינויים בצד של האקדמיה, תראו עוד עומק בכל הצד האנליטי של המועדון ובתקווה שיהיו הודעות בעתיד הקרוב".

על התרשמותו מהשחקנים הצעירים של מכבי שעושים חיל הקיץ בנבחרות השונות אמר: "מגיע קרדיט גדול לכל מה שנבחרת הנוער עשתה באגרנטינה, גם הנבחרת הצעירה, זו התקדמות אדירה גם מהתקופה הקודמת שלי פה. מיץ' ממשיך להשקיע כדי שלמכבי תהיה את האקדמיה הטובה ביותר והכישרונות הכי גדולים. דיברו על הביזנס שמכבי עושה בקיץ, עבורי חלק מהביזנס הטוב ביותר הוא להאריך את החוזה של דור (תורג'מן). זה טוב שהצעירים שלנו מושכים התעניינות אבל אנחנו רוצים להתחרות ולזכות בתארים, לבסס את עצמנו באירופה. לא משנה מאיפה אתה, כולנו תמיד רוצים 'אחד משלנו', לראות את ההתקדמות ואני מצפה, ברגע שהעונה תחל, לראות את הצעירים גם פה וגם את מי שייצא להשאלות".